Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 775 van 904 EersteEerste ... 275675725765773774775776777785825875 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.741 t/m 7.750 van 9036
    Senior Member

Standaard

De verkoper is volgens mij een bekende gitarist uit het circuit van weleer. Jaaa... die maakt even snel 100 euro winst... sjonge sjonge.... de graaiert....

Doe niet zo zielig man, waar gaat het over...
    Laatst gewijzigd door Pepe; 11 augustus 2014 om 14:20

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    De verkoper is volgens mij een bekende gitarist uit het circuit van weleer. Jaaa... die maakt even snel 100 euro winst... sjonge sjonge.... de graaiert....

max havelaar koffie
    ff op de koffie

Senior Member

Standaard

Had ik kunnen weten natuurlijk, dat de focus vooral op het laatste zou komen te liggen, maar ik liet dat toch echt vooraf gaan door:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    Ik weet het, zo werkt het, vrije markt, iedereen staat vrij om te kopen
    Waarom het dan toch steekt? Omdat ik het in dit specifieke net wat té makkelijk vind. Handig "gebruik" maken van een verkoper die om wat voor reden dan ook een vraagprijs heeft die flink onder de marktwaarde ligt. Wellicht ook omdat ik het zelf ook een keer meegemaakt heb, koper met een goed (maar achteraf compleet uit z'n duim gezogen) verhaal, gunfactor, waardoor ik bereid was nog wat van de al lage vraagprijs af te doen en dan vervolgens nog geen 24 uur later die koper de boel voor een flink hogere prijs weer te koop te zien zetten.

Ja, dit soort "mazzeltjes" heb je soms gewoon, ook als handelaar. Maar nee, het is een kant van de "handel" waar ik gewoon niks mee heb.
    Laatst gewijzigd door bat; 11 augustus 2014 om 14:40
    Turn it up • Bring the noise

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jannnus Bekijk bericht
    leuk maar heb het gevoel dat het hier gaat om iemand die hier op het forum gelezen heeft dat er belangstelling voor die versterker bestond
    heeft geen fok met handel en bieden te maken
    en dat noemen we gewoon iemand keihard naaien
    Want ?
    Dus als iemand eerst hier post dat het een koopje is en dat hij hem eigenlijk wil hebben, maar (nog) geen actie onderneemt is het de schuld van die ander ?
    Bovendien hoeft men dat hier helemaal niet gezien te hebben, er kijken duizenden mensen per uur naar MP.

Ik vind het veel erger dat iemand (zeg niet dat dat hier zo is hoor) die iets voor een mooie prijs kan kopen er nog wat vanaf probeerd te krijgen dan een "handelaar" die ziet dat het een nette prijs is en niet lullig doet en dat gewoon ook direct betaald.
    En het argument van iemand weet niet wat die heeft is ook onzin, als je iets op internet te koop zet dan kan je ook de meoite doen om op dat zelfde internet op te zoeken wat je hebt.
    Laatst gewijzigd door Tunes; 11 augustus 2014 om 14:36

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht

Gaat er over dat ik bij de oorspronkelijk verkoper net te laat was en ik nu geacht wordt het dubbele van de oorspronkelijk vraagprijs te betalen.
    Gewoon jammer. Begrijp me goed, ik misgun niemand zijn/haar handel hoor maar hier pas ik voor.
    Allergisch voor zelfbenoemde experts, beterweters en azijnpissers.
    Niet zonder zonden, maar gooi met alle plezier de eerste steen.

Standaard

Dat is wel vervelend ja, bij serieuze belangstelling moet je dan ook snel zijn. Niet mailen of bieden maar bellen (indien mogelijk) en een afspraak maken.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tunes Bekijk bericht
    En het argument van iemand weet niet wat die heeft is ook onzin, als je iets op internet te koop zet dan kan je ook de meoite doen om op dat zelfde internet op te zoeken wat je hebt.
    Het zal je nog verbazen....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tunes Bekijk bericht
    Want ?
    Dus als iemand eerst hier post dat het een koopje is en dat hij hem eigenlijk wil hebben, maar (nog) geen actie onderneemt is het de schuld van die ander ?
    Bovendien hoeft men dat hier helemaal niet gezien te hebben, er kijken duizenden mensen per uur naar MP.

Ik vind het veel erger dat iemand (zeg niet dat dat hier zo is hoor) die iets voor een mooie prijs kan kopen er nog wat vanaf probeerd te krijgen dan een "handelaar" die ziet dat het een nette prijs is en niet lullig doet en dat gewoon ook direct betaald.
    het was een nette handelaar geweest imo als hij de versterker gemaakt had
    nu is is het een trieste graaier

vraag me af om welke "bekende" gitarist van weleer het gaat
    kan eigenlijk alleen jan akkerman zijn

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door postbus31 Bekijk bericht
    Gaat er over dat ik bij de oorspronkelijk verkoper net te laat was en ik nu geacht wordt het dubbele van de oorspronkelijk vraagprijs te betalen.
    Gewoon jammer. Begrijp me goed, ik misgun niemand zijn/haar handel hoor maar hier pas ik voor.
    wil wel ff met je mee
    krijg je de versterker zeker voor 110 eurotjes

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PMJ Bekijk bericht
    Het zal je nog verbazen....
    Nee hoor, ik verbaas me daar niet over.
    Ik kom dat regelmatig tegen en het weerhoud mij totaal niet van om het voor de vraagprijs te kopen.
    Als iemand niet de moeite neemt om te controleren wat hij verkoopt en wat zoiets waard is dan is dat geheel zijn/haar fout in deze tijd.

Paar jaar terug had ik zoiets, er stond iets te koop op MP met een tekst waar in stond dat ze niet wisten wat het was (ging om elektronisch sax van yamaha), gekocht voor helemaal niks.
    Tja kan je lullig vinden, maar het stond er potdomme gewoon op, merk, type enz. Da's nog geen 5 minuten googlen om er achter te komen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten