Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 773 van 904 EersteEerste ... 273673723763771772773774775783823873 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.721 t/m 7.730 van 9036

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dunhill1 Bekijk bericht
    Tuurlijk tunes, jij bent the one and only liefhebber?

Is natuurlijk vette onzin.

We zijn allemaal liefhebbers, anders posten we niet op dit knusse forum.

Houd het maar gewoon op een verschil in smaak maar trek nou eens niet gelijk een vreemde conclusie over het wel of niet liefhebber zijn van je mede forumleden.

Alsof je instant een ware liefhebber bent als je interesse in overrated ouwe Japanse meuk hebt. (Woops doe ik het weer...)
    Sorry je heb helemaal gelijk, waarom zou ik toch zo gereageerd hebben
    Btw ik bedoel niet liefhebber van gitaren in zijn algemeenheid maar "ouwe meuk" in het bijzonder, waarom leg ik dit uit ?

Standaard

You tell me

Misschien dat ik er een tikkie te pittig in ging maar ik blijf me er gewoon over verbazen dat er hier op het forum zo'n jehova achtig sfeertje soms hangt rond "Japanse classics".

Leven en laten leven zeg maar.

Uiteraard snap ik heel goed dat mijn omgekeerde mening bij anderen werkt als het rode lapje bij een stier dus ik zal in het vervolg wat langer nadenken voordat ik een kritische noot los laat.

Everybody happy

Senior Member

Standaard

Ik heb geen directe ervaring met deze serie Ibanez maar ik kan met het blote oog al zien dat die maple top massief is. Ik heb eens een Ibbie S serie verkocht aan een (zeer goede) gitarist uit A'dam die een verzameling had van dit type. De man maakte op mij de indruk dat hij wel wist waar hij mee bezig was. Die Artfields waren niet goedkoop toen ze nieuw waren.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muffstuff Bekijk bericht
    Misschien kon die jongen nog niet zo goed spelen en schaamde hij er zich voor?
    Ja maybe, ik weet het niet. Ik denk altijd, ach iedereen is ooit begonnen dus waarom zou ik me schamen voor mijn onkunde?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    ... of wist hij gewoon wat hij kocht.
    Nee, aan de conversaties die eraan vooraf gingen via de tel en mail was dat duidelijk niet het geval. Maar goed, maakt verder niet uit, hij blij ik blij .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tunes Bekijk bericht
    Nah dat ligt eraan, ik koop heel vaak iets zonder dat ik het hoor of bespeel.
    Dat ligt vooral aan de prijs en wat het is, ik beoordeel de gitaar of bas wel even snel en vaak moet iets waar stroom op zit wel ff aan maar meer is het vaak niet.
    Als ik zie dat het goed is en de prijs is netjes dan weet ik toch zeker dat ik het wel weer voor die prijs kwijt kan raken, de uiteindelijke beoordeling is dan toch thuis.
    Misschien ben ik wel te goed van vertrouwen en het feit dat ik wel heel veel koop heeft mij misschien ook iets te gemakzuchtig gemaakt maar toch kom ik niet vaak voor verrassingen te staan.
    Ik koop ook rustig via ebay, op veilingen en op MP en laat het dan opsturen, dan kan je alleen maar thuis testen. Moet er wel bij zeggen dat het voor een deel handel is voor mij.
    Tsja, ik koop zeer weinig echt voor de handel en zelfs dan koop ik het alleen maar als het mij ook zelf bevalt. Ik wil er tenslotte toch ook op spelen en dan moet het wel klikken met een gitaar vind ik. Maar misschien benader ik het ook allemaal wel te zweverig :P, wie weet.
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

Senior Member
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Want? Omdat er wat lakbeschadigingen aan de achterkant zitten op een gitaar die 20+ jaar oud is?
    bij sommige toch niet de goedkoopste fabrikanten en merken noemen ze zo'n afgeragd ding gerelict of road worn en betaal je ( ook al heeft ie een geschroefde hals....) een flinke meerprijs voor immitatie oud.... met dit ding kan je een echte ouwe afgeragde gitaar kopen of trap ik nou weer een hele commune kenners op hun tenen????

PS die Artfields zijn dus inderdaad redelijk zeldzaam en worden kwistig verzameld waarbij voor sommige varianten ook nu nog pittige bedragen worden gevraagd (en misschien ook wel betaald). Dus als je deze voor een leuk prijsje op de kop kunt tikken, is er nog ruimte voor de kosten van 'refurbishing'
    Laatst gewijzigd door MikeD; 8 augustus 2014 om 17:28
    een aap die wel bananen eet speelt vals

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeD Bekijk bericht
    Dus als je deze voor een leuk prijsje op de kop kunt tikken, is er nog ruimte voor de kosten van 'refurbishing'
    je weet dat de waarde van zo'n gitaar daalt als je hem van een nieuwe laklaag voorziet? een verzamelaar hoeft hem dan niet meer.

Standaard

http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...intgroen.html#

Koopje van de week.....

Krijg je er wel een boel plectrums en een echte gigbag bij.

Senior Member

Standaard

Nou zo'n koopje is het nu ook weer niet...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dunhill1 Bekijk bericht
    http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...intgroen.html#

Koopje van de week.....

Krijg je er wel een boel plectrums en een echte gigbag bij.
    Én snaren!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Venlonaer Bekijk bericht
    Nou zo'n koopje is het nu ook weer niet...
    Nee, is dus het "koopje" van de week ;-)
    Allergisch voor zelfbenoemde experts, beterweters en azijnpissers.
    Niet zonder zonden, maar gooi met alle plezier de eerste steen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten