Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 772 van 904 EersteEerste ... 272672722762770771772773774782822872 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.711 t/m 7.720 van 9036
    Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/m834911125 Ibanez Artfield 25, idd zeldzame kwaliteitsgitaar. Geen prijsindicatie en 1 knopje ontbreekt.

Standaard

Wat een kerkhof zeg.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dunhill1 Bekijk bericht
    Wat een kerkhof zeg.
    Want? Omdat er wat lakbeschadigingen aan de achterkant zitten op een gitaar die 20+ jaar oud is?

Standaard

Zoiets zal het wel zijn ja.
    Het is maar net hoe je"wat lakschade" definieert.
    Verder missen er een "paar" knopjes en is het gewoon een ouwe afgekloven ibanez met een geschroefde hals.
    Kerkhof dus.
    ( uiteraard is dit geheel mijn eigen en ongenuanceerde interpretatie van een kerkhof, dat dan weer wel natuurlijk)

Standaard

Ik ben het wel met dunhill1 eens, dat soort gitaren moet je ver van blijven.

Hebben de echte liefhebbers meer kans om zo'n geweldige gitaar te scoren voor een leuk bedrag

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht
    Tja, ik verbaas me er juist over als mensen binnen 5 minuten na aankomst juist weer de deur uit gaan met de gitaar of versterker die ik koop. Opzich wel fijn voor mij hoor, maar als ik een gitaar of versterker koop neem ik daar wel even de tijd voor, het ding kan wel goed zijn maar je moet toch ook wel ff een beetje feeling voor die gitaar krijgen vind ik. Soms zitten er gewoon goede exemplaren tussen waar ik niks bij voel, dat heeft net ff iets meer tijd nodig dan 5 minuten.

Of dit dan, laatst kwam er iemand om een cabinet op te halen, komt binnen, ik speel er even op voor hem, hij hoefde zelf niet te spelen zei hij, neemt hem mee en was letterlijk binnen 5 minuten weer weg.... Prima hoor, goede kerel, goede deal, maar je wilt toch wel zelf ff iets uitproberen/voelen voordat je het koop?
    Misschien kon die jongen nog niet zo goed spelen en schaamde hij er zich voor?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muffstuff Bekijk bericht
    Misschien kon die jongen nog niet zo goed spelen en schaamde hij er zich voor?
    ... of wist hij gewoon wat hij kocht.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht
    Tja, ik verbaas me er juist over als mensen binnen 5 minuten na aankomst juist weer de deur uit gaan met de gitaar of versterker die ik koop. Opzich wel fijn voor mij hoor, maar als ik een gitaar of versterker koop neem ik daar wel even de tijd voor, het ding kan wel goed zijn maar je moet toch ook wel ff een beetje feeling voor die gitaar krijgen vind ik. Soms zitten er gewoon goede exemplaren tussen waar ik niks bij voel, dat heeft net ff iets meer tijd nodig dan 5 minuten.

Of dit dan, laatst kwam er iemand om een cabinet op te halen, komt binnen, ik speel er even op voor hem, hij hoefde zelf niet te spelen zei hij, neemt hem mee en was letterlijk binnen 5 minuten weer weg.... Prima hoor, goede kerel, goede deal, maar je wilt toch wel zelf ff iets uitproberen/voelen voordat je het koop?
    Nah dat ligt eraan, ik koop heel vaak iets zonder dat ik het hoor of bespeel.
    Dat ligt vooral aan de prijs en wat het is, ik beoordeel de gitaar of bas wel even snel en vaak moet iets waar stroom op zit wel ff aan maar meer is het vaak niet.
    Als ik zie dat het goed is en de prijs is netjes dan weet ik toch zeker dat ik het wel weer voor die prijs kwijt kan raken, de uiteindelijke beoordeling is dan toch thuis.
    Misschien ben ik wel te goed van vertrouwen en het feit dat ik wel heel veel koop heeft mij misschien ook iets te gemakzuchtig gemaakt maar toch kom ik niet vaak voor verrassingen te staan.
    Ik koop ook rustig via ebay, op veilingen en op MP en laat het dan opsturen, dan kan je alleen maar thuis testen. Moet er wel bij zeggen dat het voor een deel handel is voor mij.

Standaard

Tuurlijk tunes, jij bent the one and only liefhebber?

Is natuurlijk vette onzin.

We zijn allemaal liefhebbers, anders posten we niet op dit knusse forum.

Houd het maar gewoon op een verschil in smaak maar trek nou eens niet gelijk een vreemde conclusie over het wel of niet liefhebber zijn van je mede forumleden.

Alsof je instant een ware liefhebber bent als je interesse in overrated ouwe Japanse meuk hebt. (Woops doe ik het weer...)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dunhill1 Bekijk bericht
    Tuurlijk tunes, jij bent the one and only liefhebber?

Is natuurlijk vette onzin.

We zijn allemaal liefhebbers, anders posten we niet op dit knusse forum.

Houd het maar gewoon op een verschil in smaak maar trek nou eens niet gelijk een vreemde conclusie over het wel of niet liefhebber zijn van je mede forumleden.

Alsof je instant een ware liefhebber bent als je interesse in overrated ouwe Japanse meuk hebt. (Woops doe ik het weer....).

Kijk dat bedoel ik nou met gezellig doen op dit fijne forum......
    Wat een grafreactie zeg.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten