Rare advertentietekst ook, speciaal element voor distortion...
ALLES IS VERKOCHT!
Er blijft nog genoeg over zoals de prospec, pickups, pots, L serial en engraved model nummer. Maar met zo'n prijs trek je allerlei kopers aan die geen idee hebben. En eerlijk gezegd, voor zo'n prijs kan je er nog best een goeie deal aan hebben.
ja arjan... wie dat doet is een beetje een badass en misschien zelfs wel gewoon een hele erge ass maar d'r zijn er die dat flikken. Moet je inderdaad ook wel de ballen hebben om op te stappen als ie nee zegt. Bovendien als ie m eerst zelf voor 750 in de etalage zet en vervolgens naar 1100 gaat dan mag je 'm best wel plagen. ook al is 1100 ook nog steeds niet gek, zijn we graag allemaal hollandse koopluu op koopjesjacht...
een aap die wel bananen eet speelt vals
Ik hou wel van absurde humor maar tis wel lullig inderdaad.
En ach we zijn allemaal hollanders😂
Willen allemaal zoveel mogelijk kwaliteit uit elke euro geperst.
Die tokai strat zie ik trouwens gereserveerd staan voor 250 euro. Al moest ik wel grinniken om de tekst "speciaal element voor distortion" geen gitarist of gewoon een grappige verkoper.
Dat is precies de reden waarom ik een prijs afmaak met een koper voordat hij bij me langs komt.
De afspraak is dat als de gitaar goed is en lekker speelt we dan geen gezeik over de prijs krijgen.
Word ook helemaal gestoord van types die je halve avond nodig hebben om een gitaar te testen.
Je weet hopelijk waar je geld op biedt, het gaat er alleen nog om of hij lekker speelt en geen (onvermelde) mankementen vertoont.
Net als van die grapjassen die de halve familie meenemen om de gitaar te bekijken.....
Kortom: zeiken over de prijs doe je fijn voordat je bij iemand op de bank gaat zitten voor een real life kennismaking.
Ben ik wel met je eens.. mijn 'voorbeeld' was ook niet een voorbeeld van hoe ik zelf zaken wens te doen (idd maak ik in principe de prijs af voordat ik ga kijken of een kijker ontvang) maar om aan te geven hoe je kunt omgaan met een verkoper die zelf niet consistent lijkt in zijn prijstelling zoals die van de LP. en idd..... de hele familie of de bandvrienden de gehele avond mee op de koffie en lullen maar tot de bierkrat leeg is... je moet er soms wat voor doen om je spullen te verkopen. Overigens Als ik vanuit Haarlemmermeer naar Lochem rijd om een versterker te halen vind ik het overigens best wel sympathiek als ik een paar bakken koffie krijg voordat ik weer terug mag rijden. M'n cherry red Gibson Thunderbird kocht ik van een Belg in Dendermonde.. toch ook best een stukje rijden.. maar daar kon geen bakkie er van af... da's weer het andere uiterste. maar nou gaan we way off topic.
een aap die wel bananen eet speelt vals
Inderdaad, het gebeurt gelukkig niet vaak maar komt zo wat tegen hoor.
Had er ooit 1 die kwam voor een oude framus akoestische, ding van 100 euro ofzo, of hij hem even wat mocht afstellen.
Ik ben de lulligste niet en gaf ehm een bakje koffie erbij, kennelijk was de koffie goed want hij bleef toch zeker 1,5 uur kloten aan dat ding.
Gelukkig maak ik vaker mee dat iemand weet waarvoor hij komt, hooguit ff aanzetten, betalen en klaar.
Die gaan er vanuit dat als jij zegt dat het goed DAT het dan ook goed is, en bovendien mogen ze rustig terug komen als dat niet zo blijkt te zijn.
Maar liever heb ik degene die weet wat hij koopt, wel even de moeite neemt om het te testen en dan tevreden de deur uitgaat (en niet meer uit onvrede terug komt maar juist omdat hij tevreden is).
Tja, ik verbaas me er juist over als mensen binnen 5 minuten na aankomst juist weer de deur uit gaan met de gitaar of versterker die ik koop. Opzich wel fijn voor mij hoor, maar als ik een gitaar of versterker koop neem ik daar wel even de tijd voor, het ding kan wel goed zijn maar je moet toch ook wel ff een beetje feeling voor die gitaar krijgen vind ik. Soms zitten er gewoon goede exemplaren tussen waar ik niks bij voel, dat heeft net ff iets meer tijd nodig dan 5 minuten.
Of dit dan, laatst kwam er iemand om een cabinet op te halen, komt binnen, ik speel er even op voor hem, hij hoefde zelf niet te spelen zei hij, neemt hem mee en was letterlijk binnen 5 minuten weer weg.... Prima hoor, goede kerel, goede deal, maar je wilt toch wel zelf ff iets uitproberen/voelen voordat je het koop?
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
Favorieten/bladwijzers