Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 472 van 867 EersteEerste ... 372422462470471472473474482522572 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.711 t/m 4.720 van 8664

Senior Member

Standaard

Hmmmmm. Moest je die flint ooit wegdoen Pepe, let me know!

Senior Member

Standaard

Die Flint gaat weg als ze die dramatische reverb vervangen door een fijne delay, het is dat die trem kant zo goed is, daar kan mijn deluxe niet tegen op.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky Bekijk bericht
    Beetje donkere foto, maar toffe pedalen!

@FruscianteFan
    Doeltreffende pedalen. Hoe bevalt die Zvex Fuzz? Is het teremin effect bruikbaar of meer een gimmick?
    Nadat ik mijn instellingen had gejat van Efrim Menuck (Godspeed You! Black Emperor en Silver mt Zion) is hij heel erg bruikbaar. Een FuzzFactory maar dan nog meer over-the-top. Maakt het mogelijk om het karakter van je fuzz tijdens het spelen te veranderen, wat ik erg vet vind want subtiel spelen is er toch niet bij met de FF.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Die Flint gaat weg als ze die dramatische reverb vervangen door een fijne delay, het is dat die trem kant zo goed is, daar kan mijn deluxe niet tegen op.
    Ik zou hem ook graag voor de tremolo willen. Ik zal je remark doorgeven aan Flint HQ

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Nadat ik mijn instellingen had gejat van Efrim Menuck (Godspeed You! Black Emperor en Silver mt Zion) is hij heel erg bruikbaar. Een FuzzFactory maar dan nog meer over-the-top. Maakt het mogelijk om het karakter van je fuzz tijdens het spelen te veranderen, wat ik erg vet vind want subtiel spelen is er toch niet bij met de FF.
    Thanks a lot! Het is in ieder geval wel een erg interssant concept

@Pepe een weloverwogen keuze gezien de mooie collectie pedalen off the board. Mooi spul

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky Bekijk bericht
    Thanks a lot! Het is in ieder geval wel een erg interssant concept

@Pepe een weloverwogen keuze gezien de mooie collectie pedalen off the board. Mooi spul
    Ja, alleen vind ik hem als theremin inderdaad niet meer dan een gimmick. Hooguit interessant omdat de theremin langzaamaan sterker wordt naar mate de uitklinkende noot uitsterft. Dat is wel een gaaf effect, maar alleen met de theremin spelen is vooral leuk om bandleden te irriteren.

Senior Member

Standaard

Ja, alleen vind ik hem als theremin inderdaad niet meer dan een gimmick. Hooguit interessant omdat de theremin langzaamaan sterker wordt naar mate de uitklinkende noot uitsterft. Dat is wel een gaaf effect, maar alleen met de theremin spelen is vooral leuk om bandleden te irriteren.
    Haha de reden dat ik een pedalen fan ben

Senior Member

Standaard

Ik ben nog aan het wachten op de CIOKS voeding. Maar met het oog op een komend tourtje wilde ik mijn pedalen gewoon daadwerkelijk in een koffer hebben.
    En ja hoor: misschien moet ik accepteren dat ik constant van gedachten verander in mijn zoektocht naar de juiste sound.

Na wat gesprekken, terugluisteren, overwegen en nog meer reflectie heb ik besloten eens te kijken hoe het is om zonder reverb te spelen. Betekent ook dat ik wellicht moet overwegen een andere voeding te nemen dan die ik besteld had, aangezien ik die CIOKS speciaal had gekozen om de Room Mate te kunnen voeden.

Soms word ik een beetje moe van mezelf.

Senior Member

Standaard

En waarom nu geen reverb meer? Probeer het ook vaak, maar kan toch niet zonder. Al is het maar een klein beetje.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten