Nou, we zijn er uit hoor...
![]()
Nou, we zijn er uit hoor...
![]()
Hmmmmm. Moest je die flint ooit wegdoen Pepe, let me know!
Die Flint gaat weg als ze die dramatische reverb vervangen door een fijne delay, het is dat die trem kant zo goed is, daar kan mijn deluxe niet tegen op.
Nadat ik mijn instellingen had gejat van Efrim Menuck (Godspeed You! Black Emperor en Silver mt Zion) is hij heel erg bruikbaar. Een FuzzFactory maar dan nog meer over-the-top. Maakt het mogelijk om het karakter van je fuzz tijdens het spelen te veranderen, wat ik erg vet vind want subtiel spelen is er toch niet bij met de FF.
Ja, alleen vind ik hem als theremin inderdaad niet meer dan een gimmick. Hooguit interessant omdat de theremin langzaamaan sterker wordt naar mate de uitklinkende noot uitsterft. Dat is wel een gaaf effect, maar alleen met de theremin spelen is vooral leuk om bandleden te irriteren.
En ja hoor: misschien moet ik accepteren dat ik constant van gedachten verander in mijn zoektocht naar de juiste sound.
Na wat gesprekken, terugluisteren, overwegen en nog meer reflectie heb ik besloten eens te kijken hoe het is om zonder reverb te spelen. Betekent ook dat ik wellicht moet overwegen een andere voeding te nemen dan die ik besteld had, aangezien ik die CIOKS speciaal had gekozen om de Room Mate te kunnen voeden.
Soms word ik een beetje moe van mezelf.
En waarom nu geen reverb meer? Probeer het ook vaak, maar kan toch niet zonder. Al is het maar een klein beetje.
Favorieten/bladwijzers