Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 17

Discussie: HNAD Pignose L 700

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.599

    Standaard HNAD Pignose L 700

    Is dit nieuw of vintage…? bestaat al sinds 1972 maar is nog nieuw verkrijgbaar en dus nog zo'n oude wens in vervulling doen gaan. Stompzinnig simpel met alleen maar een aan/uit/volumeknop in de vorm van een varkenssnoet maar heerlijk klein voor in de huiskamer of backstage of als pre-amp en hij kan helemaal opengedraaid worden zonder dat er burengerucht ontstaat. Bovendien zodanig decoratief dat ik 'm in de huiskamer tussen de snuisterijen kan laten staan; zelfs The Missus vindt 'm cute. Ook mobiel op batterijen te gebruiken; gitaarband eraan hangen en de straat op. De foto's zijn gepikt van speurders (te koop bij JP Stingray) want het plaatsen van eigen foto's is wat ingewikkeld En Oh ja hij komt met een paar leuke goodies in de vorm van stickervellen

    http://www.speurders.nl/overzicht/mu...124046936.html

    http://www.speurders.nl/overzicht/mu...124046936.html
    Laatst gewijzigd door MikeD; 3 juli 2014 om 10:08 Reden: typfout
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Ik heb er ooit een gehad..... En kijk er nooit meer naar om...
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.599

    Standaard

    ….kon het niet beter voordoen
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2013
    Locatie
    wild-westland
    Berichten
    716

    Standaard

    leuk ding, heb ik zelf ook al jaren (ergens in de 70'es gekocht), staat in de vensterbank en gebruik ik als ik even snel wat moet uitzoeken of voor de lol. Toonregeling heb je door het ding open te zetten, verder open geeft meer "bright".

    Natuurlijk geen veelzijdige superversterker maar toch haal je hier super lekkere rock en blues tonen uit, filmpje geeft een goede uitleg hoe je dit ding gebruikt en voor thuis luid zat!!!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2005
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    394

    Standaard

    Ik heb de mijne meer dan 30 jaar, maar hij doet het al zeker 20 jaar niet meer. Doet dienst als boekensteun. Misschien moet ik hem toch eens laten herstellen, want dat filmpje is wel verdomd lekker!
    "I am my own effect"
    Angus Young

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.599

    Standaard

    en we bevinden ons in goed gezelschap: http://pignose.myshopify.com/pages/pignose-artists

    @Rhythm Machine: laten herstellen kost waarschijnlijk meer dan een nieuwe
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeD Bekijk bericht
    en we bevinden ons in goed gezelschap: http://pignose.myshopify.com/pages/pignose-artists

    @Rhythm Machine: laten herstellen kost waarschijnlijk meer dan een nieuwe
    Ik heb er al meerdere hersteld en meestal is het simpelweg een loszittend draadje. Hoeft niet veel te kosten!!
    Tijd zat....... toch??

    Mijn knutsel-stagram en knutsel-blog

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    32.828

    Standaard

    Zappa heeft het ding op een aantal albums gebruikt voor een paar van mijn favoriete Zappa tunes.




  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 januari 2008
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    311

    Standaard

    Ik heb die tweed versie paar geleden van iemand over gekocht. Prima versterkertje, zit lekker geluid in en ik gebruik 'm altijd als ik nrs aan het uitzoeken ben.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top