-
Ik heb via ebay laatst een (goedkope) Vibrola gekocht voor op mn SG...... De veer is niet zo goed als een oude want als de snaren op spanning komen trek ik de pook een beetje naar beneden. Kan ook komen omdat de brug zo laag afgesteld moet worden (nek is niet aan te passen). Hij is verder wel prima in gebruik en ik kan hem gemakkelijk gebruiken. Hij is wel wat starrer dan ik had verwacht maar goed, ik heb daardoor totaal geen tuning problemen. Enige nadeel waren de kleine schroefjes die de dekplaat moesten bevestigen, die zijn allemaal afgebroken in de gaten maar houden de dekplaat met spanning nog op zijn plaats..... werkt goed, alleen niet zo bedoeld
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers