Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Standaard solo Alie van Normaal

    Hallo

    Ik ben op zoek naar de solo van het nummer Alie van Normaal.

    Volgens mij zit die in de akkoorden D, B, A

    bedankt alvast

  2. #2

    Standaard

    Gewoon een willekeurige chuckberry solo pikken. Johnny b good, oh carol etc. Bluessolo in b en gaan met die banoan (tukkers voor banaan..).

    Die slagpartijen lijken mij een stuk ingewikkelder trouwens.

  3. #3

    Standaard

    Die slagpartijen lijken mij een stuk ingewikkelder trouwens.
    Gewoon een willekeurige chuckberry slagpartij pikken. Johnny b good, oh carol etc. Bluesschema in b en gaan met die banaan (nederlands voor banoan..).

  4. #4

    Standaard

    Grapjas basvarken

    Dat van die slagpartijen meen ik gek genoeg echt.
    Normaal, statusQ etc. Klinkt altijd simpeler dan dat het is.
    Om echt lekker te boogieen (mooi woord) valt nog niet mee.
    Twee gitaren die in elkaar weven is een kunst op zich.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.590

    Standaard

    Niet A min pentatonisch maar vooral majeur. Met F# min pentatonisch en een verdwaalde blue note kom je een heel eind.
    (Jaar of 5 geleden zelf met een bandje in het repertoire gehad)
    ALLES IS VERKOCHT!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top