Hallo
Ik ben op zoek naar de solo van het nummer Alie van Normaal.
Volgens mij zit die in de akkoorden D, B, A
bedankt alvast
Hallo
Ik ben op zoek naar de solo van het nummer Alie van Normaal.
Volgens mij zit die in de akkoorden D, B, A
bedankt alvast
Gewoon een willekeurige chuckberry solo pikken. Johnny b good, oh carol etc. Bluessolo in b en gaan met die banoan (tukkers voor banaan..).
Die slagpartijen lijken mij een stuk ingewikkelder trouwens.
Gewoon een willekeurige chuckberry slagpartij pikken. Johnny b good, oh carol etc. Bluesschema in b en gaan met die banaan (nederlands voor banoan..).Die slagpartijen lijken mij een stuk ingewikkelder trouwens.
Grapjas basvarken
Dat van die slagpartijen meen ik gek genoeg echt.
Normaal, statusQ etc. Klinkt altijd simpeler dan dat het is.
Om echt lekker te boogieen (mooi woord) valt nog niet mee.
Twee gitaren die in elkaar weven is een kunst op zich.
Niet A min pentatonisch maar vooral majeur. Met F# min pentatonisch en een verdwaalde blue note kom je een heel eind.
(Jaar of 5 geleden zelf met een bandje in het repertoire gehad)
ALLES IS VERKOCHT!
Favorieten/bladwijzers