Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Leuk, alleen als ik mijn Holy Grail op mijn One Spot aansloot ging dat enorm storen. Was geen nano, maar als dat voor de nano ook geldt, snap ik de lage vraagprijs misschien wel![]()
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Some people....
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Zoals we in Brabant zeggen: ger gedoan.
Zat al een behoorlijke tijd te kijken voor een tweedehands Holy Grail Nano maar elke keer viste ik achter het net. Steeds als er één online stond en ik keek toevallig twee dagen niet stond hij meteen gereserveerd. Was ook niet van plan om er de hoofdprijs voor te geven, dus wachtte rustig af. Kocht me er een voor € 70,- wat ik de max vond voor een tweedehands exemplaar. Uitgerekend twee dagen later komt deze er dus op te staan voor 50 geld. Zette hem als tip hier maar had hem beter zelf kunnen kopen, voor eventueel later een tweede en kleiner pedalboard. Vooral met die 1 Spot erbij, haha.
Maar het is u van harte gegund!
P.S. mocht je hem beu zijn, ik hou me graag aanbevolen.
Laatst gewijzigd door Ace 1.15.19; 24 juni 2014 om 15:22
Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!
hehe wat heb je ook aan die mode switch? Laatste repetitie had de toetsenist de HG per ongeluk op Flerb staan. Wat een onding is het ook...
NB: heb jarenlang veel plezier gehad aan de Hall van de HG hoor, daar niet van.
Favorieten/bladwijzers