Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 61 van 65 EersteEerste ... 11515960616263 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 601 t/m 610 van 642

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Binnen! Ik vond het een vrij grote doos voor een pedaaltje; blijkt er ook een 1-spot met daisy in te zitten!

Tnx voor de tip, Ace!
    ikke deze niet begrijp! Mss cynisch meneer? Hoe leg uit....
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    ikke deze niet begrijp! Mss cynisch meneer? Hoe leg uit....
    Ik koop een Holy Grail Nano voor weinig, en krijg daar -geheel onverwacht- een 1-spot met daisy bij. Stond nergens vermeld.

Zo beter?

Senior Member

Standaard

Leuk, alleen als ik mijn Holy Grail op mijn One Spot aansloot ging dat enorm storen. Was geen nano, maar als dat voor de nano ook geldt, snap ik de lage vraagprijs misschien wel

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Leuk, alleen als ik mijn Holy Grail op mijn One Spot aansloot ging dat enorm storen. Was geen nano, maar als dat voor de nano ook geldt, snap ik de lage vraagprijs misschien wel
    De HG komt toch aan mijn DC8 te hangen, kan ik de 1-spot of verpatsen, of voor iets anders bewaren.

Senior Member

Standaard

De HG komt toch aan mijn DC8 te hangen, kan ik de 1-spot of verpatsen, of voor iets anders bewaren.
    Snap ik

Heb zelf altijd een plastic tasje bij me met de kabels etc die ik standaard niet nodig heb, daar zit mijn One Spot ook in. Je zult het maar nodig hebben bij een gig...

Standaard

Ik koop een Holy Grail Nano voor weinig, en krijg daar -geheel onverwacht- een 1-spot met daisy bij. Stond nergens vermeld.

Zo beter?
    Ach natuurlijk, 'doos' als in pakketje en niet doos als zijnde behuizing, mijn slecht.

Wellicht wk-koorts of zo...
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Some people....

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
    A GIANT A GENIUS - Stonermetalrock
    The Fifth Alliance - Doom and sludge infested hardcore

Senior Member

Standaard

Binnen! Ik vond het een vrij grote doos voor een pedaaltje; blijkt er ook een 1-spot met daisy in te zitten!

Tnx voor de tip, Ace!
    Zoals we in Brabant zeggen: ger gedoan.

Zat al een behoorlijke tijd te kijken voor een tweedehands Holy Grail Nano maar elke keer viste ik achter het net. Steeds als er één online stond en ik keek toevallig twee dagen niet stond hij meteen gereserveerd. Was ook niet van plan om er de hoofdprijs voor te geven, dus wachtte rustig af. Kocht me er een voor € 70,- wat ik de max vond voor een tweedehands exemplaar. Uitgerekend twee dagen later komt deze er dus op te staan voor 50 geld. Zette hem als tip hier maar had hem beter zelf kunnen kopen, voor eventueel later een tweede en kleiner pedalboard. Vooral met die 1 Spot erbij, haha.

Maar het is u van harte gegund!

P.S. mocht je hem beu zijn, ik hou me graag aanbevolen.
    Laatst gewijzigd door Ace 1.15.19; 24 juni 2014 om 15:22
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Dat, en dat de "mode switch" lam is

@Ace, als hij de selectie niet haalt laat ik het je weten!

Senior Member

Standaard

hehe wat heb je ook aan die mode switch? Laatste repetitie had de toetsenist de HG per ongeluk op Flerb staan. Wat een onding is het ook...

NB: heb jarenlang veel plezier gehad aan de Hall van de HG hoor, daar niet van.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten