Weer een RR! Die pickupkapjes zijn me net iets te geel maar die fletste sunburst... authentieker dan wat er uit CS komt. Mooie donkere toets ook.
Weer een RR! Die pickupkapjes zijn me net iets te geel maar die fletste sunburst... authentieker dan wat er uit CS komt. Mooie donkere toets ook.
Je zou zeggen, de bakelieten covers zouden wit moeten zijn, die verkleurden niet?
Het zijn details maar Luke is enorm van de details weet ik.
Nice. Sowieso heb ik met veel relics altijd het idee dat het voldoet aan het idee dat mensen van oude gitaren hebben, niet zo zeer hoe oude gitaren er echt uitzien. Vooral bij de laatste Roadworns, van 70s Tele Deluxes en zo. Daar zit knetterhard poly op, die zien er allemaal nog prima uit. Niet de Roadworns...
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Ja, de meeste relics doen me denken aan zo'n travestiet die, om op een vrouw te lijken, zoveel uit de kast halen dat je gelijk ziet, dat is geen echte vrouw, die zou er nooit zo bijlopen.
Ik heb een oude strat met een rare slijtplek op de bovenste hoorn. Raar gerelict is het commentaar.![]()
Ik was ook niet opzoek naar een relic , maar naar een RR ,dat deze gewoon goed gedaan is ,is mooi meegenomen . Ding klinkt ook nog eens magistraal.
De Roadworns vind ik ook niet mooi ,hoewel het wel goede gitaren zijn (heb ik gehoord).
Doctor, mijn GAS lijkt erger te worden.
Mijn laatste post hier was van september 2013 toen ik 4 gitaren en 1 versterker had (pagina 1063).
Momenteel hangt/staat er dit:
Aria Pro II Mac series, Fullerton Limited Edition, Maya Les Paul
Bambu CB-625, Squier MiK strat
Alhambra 1P, Seagull Entourage Rustic QI, Fender Gemini II
Bugera V5, Crate G60 XL, Vox Cambridge 15, Fender Frontman 25R
Misschien eens tijd om de "1 in 1 out" policy toe te gaan passen![]()
Nee hoor, is kerngezond gedrag, ga zo door. Mijn goedkeuring heb je, mooi spul!
Favorieten/bladwijzers