Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14

Discussie: Gretsch G5420LH

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    En echte Filtertrons?

Ik heb nu BlackTops. Ik vind ze best lekker en goed Gretschy, maar weet dus niet of normale Filtertrons heel anders zijn.
    Blacktops zijn zeker erg Gretschy. Zitten ook erg dicht bij die echte high sensitive filtertrons, alleen die klinken in mijn oren iets cleaner, de blacktops ietsjes donkerder met iets meer bite, maar het ontloopt elkaar niet veel.

Is natuurlijk allemaal erg persoonlijk. Ik vind dynasonics bijvoorbeeld het lekkerst klinken bij een Gretsch.

De TV Jones classics vind ik idd ook iets te gemaakt voor een Gretsch.
    "I never practice my guitar. From time to time I just open the case & throw in a piece of raw meat."

Senior Member

Standaard

Kan nooit fout gaan met een Gretsch. Deze klinkt goed en is netjes afgewerkt. Kun je gerust aanschaffen.
    Succes.
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

Junior Member

Standaard

Kijk er al naar uit om hem eens te bespelen. Ik ga normaal kunnen kiezen tussen de orange versie en die groene versie. Ben eens benieuwd. Heb eigenlijk mijn gedachten al op de orange versie gezet. Misschien valt het groen in het echt beter mee dan op foto's.
    Mex Fender Strat Olympic White
    Epiphone Les Paul Standard
    Tanglewood TDR-LH

Senior Member

Standaard

Cadillac of Aspen green?
    Dat oranje is in het echt super vet, maar als ik er foto's van maak neigt het meer naar signaal rood

"I never practice my guitar. From time to time I just open the case & throw in a piece of raw meat."

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten