Lol,
Je kan ook niet even een uurtje niet kijken zeg maar
Geen idee wat er in de tussentijd is gebeurd maar ik word wel erg nieuwsgierig!
Lol,
Je kan ook niet even een uurtje niet kijken zeg maar
Geen idee wat er in de tussentijd is gebeurd maar ik word wel erg nieuwsgierig!
mijn collectie:
van links naar rechts: gibson LP standard 1991 (gemaakt op mijn geboortedag en jaar), ibanez K7, 2013 custom warmoth strat, 2014 custom warmoth strat, jackson usa sl2h mean green machine, 2006 LTD kh602
(die rooie is candy apple red maar kreeg de kleur niet op foto. (foto met gsm getrokken)
Laatst gewijzigd door YannickH; 3 mei 2014 om 16:51
Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab
Sinds mijn Guild eergisteren is binnengekomen is dit mijn redelijk low-budget maar heerlijke setje:
LAG 4S400D, Epiphone Dot en Guild M-120. Die Guild is echt mn droomgitaartje. Zo fijn.
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Dan hoop ik niet er toevallig een spaanse gitaar bij komt![]()
Ach een zo'n spaanse, elf daarentegen...
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Favorieten/bladwijzers