Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 12 van 12
  1. #11

    Standaard

    randall kan prima, er waren ook versterkers van randall, zal wel een huismerk zijn van de één of andere winkel.
    kawai maakte enorm veel modellen die niet gedocumenteerd zijn onder talloze namen, dus alles is mogelijk als de klant een partij gitaren wilde met kutgitaar op de kop dat was geen enkel probleem.
    de halsjes zijn vaak erg lekker, nadeel is wel door de afwijkende mensuur die deze gitaartjes meestal hebben zijn ze nergens anders op te gebruiken.
    zo'n roller brug is erg simpel, draadeind met rolletjes met schroefdraad, bij veelvuldig tremelo gebruik willen ze wel verlopen zodat de snaar spatiëering niet meer klopt.
    dit was de mijne,

    binding rond de hals en trem maakt het een iets duurdere uitvoering, geen topmodel, de meesten waren trouwens hiermee uitgerust, een ongebonden hals is zelfs vele malen zeldzamer en die trems zijn nog steeds te koop voor rond de 20-30$, zien er iets anders uit maar hetzelfde ontwerp, werken trouwens prima ik vind ze niet slechter dan een bigsby.
    ik heb ook een audition gehad met identieke trem, ook gemaak door kawai.

  2. #12

    Standaard

    Da's inderdaad dezelfde Wietse, bedankt voor de info.
    Vandaag een setje snaren er op gezet en het klinkt best redelijk, beetje dun maar als ik de versterker ff wat harder zet kan je er prima mee spelen.
    En het speelt echt best heel aardig, helaas had ik alleen nog een 10 setje in huis dus het voelde wat iel aan, tremelo doet ook wat het moet doen en blijft goed op stemming.

    Btw vandaag weer wat er bij gescoord, Ovation Viper.
    Behoorlijk afgeragd en er moet een nieuwe tuner en potmeter in, maar in de basis gewoon goed.
    Wilde zo'n ding al jaren en deze had een redelijke prijs.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top