Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 4567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 69

Discussie: Modeling verlaten

  1. #51
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    2.910

    Standaard

    Mijn ac30 gaat niet onder de arm. Dus dat zal een ander combootjes zijn.
    Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Op zich kun je poweramp en modeller in een rackje stoppen en met een handzaam cabinet (212?) is dat niet veel lastiger dan een combo. Modeller met powered FRFR speaker zal waarschijnlijk zelfs lichter zijn dan een doorsnee combo amp. Pedalboard of footcontroller maakt voor mij in handzaamheid ook weinig uit.
    Ik neem mijn pedalboard wel eens mee naar repetities, maar het tapdansen komt mijn spel en performance niet ten goede. Soms moet ik in te korte tijd teveel sounds wisselen (bv van clean met chorus en delay naar overdrive met flanger). Met het pedalboard zijn dat minstens drie lossen stappen terwijl het met de rack/modeller setup een klik is. Het bord is lekker om te rotzooien, maar bij echt spelen leidt het me teveel af en dan sjouw ik liever ietsje meer mee.
    1x klikken is zeker erg fijn, heb dat zelf ook altijd zo gedaan sinds '87, maar het heeft zijn beperkingen 'on the fly'. Ik heb naast het sjouwen ook geen zin meer in het opzetten van banken vol met patches.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Einzeln Bekijk bericht
    Mijn ac30 gaat niet onder de arm. Dus dat zal een ander combootjes zijn.
    GT soul-o-single.

    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  4. #54
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Kun je wat meer vertellen over dat schakelbakje?
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  5. #55
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.543

    Standaard

    Dat lijkt me een fijne super praktische setup Peter.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muziekschuur Bekijk bericht
    Kun je wat meer vertellen over dat schakelbakje?
    Is een zeer basic midi pedaal dat allleen 6 pc's kan versturen. Al het andere, bijv 6 loops, heb ik op voorhand laten strippen door de maker, buzzelectronics.co.uk.
    Laatst gewijzigd door peter_heijnen; 14 april 2014 om 09:16
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Dat lijkt me een fijne super praktische setup Peter.
    Exact dat Pepe, thx, idd fijn en super praktisch voor mij.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  8. #58

    Standaard

    Mooi hoor, Peter.

    Pure essentie in combinatie met moderne technologie, schakelcomfort, een goede overdrive en natuurlijk de Eventide H9. Imo overigens het beste (single...) effectpedaal dat er op dit moment op de markt is.

    Bij de Soul-O-Single ben ik wel benieuwd welke eindbuis je erbij gebruikt...
    Laatst gewijzigd door tnijland; 13 april 2014 om 20:28

  9. #59

    Standaard

    Thx Theo, het is geen pedalpro maar ik mag niet mopperen.

    Er zit momenteel een kt88 in de soul-o-single.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  10. #60
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    1x klikken is zeker erg fijn, heb dat zelf ook altijd zo gedaan sinds '87, maar het heeft zijn beperkingen 'on the fly'. Ik heb naast het sjouwen ook geen zin meer in het opzetten van banken vol met patches.
    Ik snap jouw punt ook wel, soms word ik ook gek van al dat geprogrammeer. Maar ik wordt gekker van gigs en repetities waarbij ik maar pedalen blijf stampen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top