Vandaag een mobius gekocht. Dit komt samen met een musicomlab in een mooi flightcaseje zodra ik weer centen heb voor een pp digital voeding.en deze is voor repetities en kleine gigs.
alleen nog ff de voeding onderop zetten.
grtzzz, Roger.
Vandaag een mobius gekocht. Dit komt samen met een musicomlab in een mooi flightcaseje zodra ik weer centen heb voor een pp digital voeding.en deze is voor repetities en kleine gigs.
alleen nog ff de voeding onderop zetten.
grtzzz, Roger.
Tof hoor, die kleine bordjes die ik zie langskomen! Ik ben altijd bang dat ik in een live situatie dan geluiden te kort kom, maar het is wel erg praktisch natuurlijk!
Bordje wederom geupdate: Wah en phaser er af, volumepedaal en modtone funk filter erop. Daarnaast heb ik pedalboosters erop gezet, dat scheelt nogal met de hoogte van de Strymon.
![]()
mooi! hoe bevalt die Neunaber Wet Reverb?
Gitaarles en basles in Weert
www.gitaarschoolweert.nl
New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales
Recent ook weer een update gedaan, sinds inmiddels een klein jaartje actief in een nieuwe band waar ik de
originele gitarist heb vervangen.
Wilde een setup hebben waarmee ik mijn sounds, zijn sounds die op het album staan, en in sommige gevallen
de middenweg van die twee live kon reproduceren
Dit alles door een Blackstar HT20 Studio met Marshall 2x12, en tegenwoordig speel ik eigenlijk exclusief op mijn
Epiphone Nighthawk Custom Reissue, briljant gitaartje!
![]()
Te gekke reverb. Heb zelf eerder nog de Strymon bluesky en TC hall of fame getest. hall of fame vond ik het net niet, de bluesky was erg gaaf maar ook stuk duurder en groter. Daarnaast heb ik het idee dat de bluesky wat meer 'aanwezig' is, zeker in shimmermodus, maar hij heeft wel meer mogelijkheden.
Deze is wat subtieler en mengt mooi met je sound, hij is wat minder helder/scherp vind ik.
Weer even een update gedaan dit weekend. Erg fijne combi kan ik jullie zeggen in deze volgorde:
MXR CAE Wah
Lehle D-Loop - loop1 - Line6 FM4
Lehle D-Loop - loop2 - EHX Ring Thing, EHX Qtron (24V versie), BBE optische compressor
Lehle buffer aan (je gitaar klinkt er gewoonweg beter van, iets met magie van Lehle).
(zo kan ik een modulator met analoge enveloper in toom houden met compressie, werkt te gek!)
TCE Nova System Limited Edition/ Red
(into: Boogie Subway Rocket Reverb en 2.12" Greenback cab van Palmer, ertussen zit een Koch Loadbox II)
You can't be a vet. You rock too much.
Toffe pedalen, maar het geheel oogt niet echt praktisch om eerlijk te zijn.
Dat zijn ze eigenlijk wel.
Eigenlijk is het per module bijna in te delen. Linkerhelft van de TCE modulatie/reverb. Rechterhelft drive/compressie sectie. De Lehle bedient meerdere envelopers (en synth-achtigen) en rechts ervan zit een standaard wah met clean/drive kanaal van de Mesa.
De onderste helft knoppen zijn ook meteen de 'hoofd'knoppen. Als ik ondertussen wat wil aanpassen aan een preset dan kan ik dat in de bovengelegen laag doen. Eigenlijk is het bord dus horizontaal en verticaal te benaderen. Ieders eigen systeem natuurlijk, maar het is nu echt klik en klaar. Sneller heb ik het tot nu toe niet voor elkaar gekregen.![]()
You can't be a vet. You rock too much.
Ok duidelijkDoelde meer op de redelijk moeilijk bereikbare pedalen. Ze zitten nu waarschijnlijk in de loop, maar dan staan ze wel altijd aan.
Daaraan toegevoegd heb ik een fobie voor pedalen los op de grond, maar dat is persoonlijk.
Nee zo'n rack is praktisch..![]()
Favorieten/bladwijzers