Nou, welkom en gefeliciteerd. Dat is inderdaad een mooie, goed klinkende en goed spelende Les Paul. Daar ga je veel plezier van hebben. Ik zie dat je er een nieuwe koffer bij gekocht hebt.
Nou, welkom en gefeliciteerd. Dat is inderdaad een mooie, goed klinkende en goed spelende Les Paul. Daar ga je veel plezier van hebben. Ik zie dat je er een nieuwe koffer bij gekocht hebt.
It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.
Kijk dat is leuk dat ik mijn oude LP Custom nog eens terug zie.
En idd, een prima player, nogmaals veel plezier ermee!
Welkom en gefeliciteerd!
Persoonlijk zou ik hem òf zo laten (maar ik hou niet van naturel) òf de gaten dichtmaken en een zwarte of witte Custom van maken (de 2 kleuren waarbij ik een Custom het mooist vind). De meeste moeite zou ik hebben met de enorme cavity aan de achterkant.
Maar beter dat je er idd eerst veel plezier van hebt en later pas besluit wat je ermee wilt. Jij moet het er mee doen tenslotte![]()
My Róisín Dubh is my one and only true love
Bedankt, wel cool dat die Custom zo'n geschiedenis heeft. Geeft een gitaar in mijn beleving altijd wat extra's. Ik vind het een geweldige player. Klinkt als een trein. Heb hem al een paar bespeeld tijdens optredens en het geeft een geweldig gevoel met zo'n apparaat op het podium te staan. Heb zelf een Marshall 6101 en daar klinkt die fantastisch op. Ook al eens opgetreden en ingeplugd in een Marshall 59slp reissue met een 4 x 12 kast en greenbacks erin. Dat was helemaal een feestjeGelukkig had die '59 een master ingebouwd
Maar inderdaad prima player!!! Nogmaals bedankt!!!
Bedankt!! Ik laat hem voorlopig zo. Ben zelf altijd al gecharmeerd geweest van Natural gitaren. Maar de meeste mensen hebben inderdaad volgens mij voorkeur voor een zwarte Custom. De cavity aan de achterkant heeft mij uiteraard ook wel even aan het denken gezet maar je merkt en ziet er uiteraard niks vanEn je merkt het al helemaal niet aan het gewicht van de gitaar. Heb nog een '94 studio gehad en heb op dit moment nog een 2012 traditional satin en deze Custom topt ze nog steeds qua gewicht(niet dat dat belangrijk is voor mij). Dus dat stukje hout aan de achterkant mis ik niet.
Zit er wel aan te denken om in de toekomt de extra tone knoppen te laten vervangen voor mini toggle switches en dan iets te doen met een kill switch of een out of phase iets. Ze zitten me niet in de weg maar vind het ook niet echt een aanwinst. Maar kijk wel even. Ben zelf een fan van exposed pickups dus op dat vlak zit ik wel goed. Zag laatst een foto van open grill pickup covers. Dat leek mij ook wel aardig. Dus wie weet.
Nogmaals bedankt
Grappig, deze lp stond op marktplaats. Dus jij hebt hem gekocht? Hoe bevalt ie? Je leest wisselende verhalen over 70 jaren Gibson lp's !
Ach ja..inderdaad nu je het zegt..weet ik het weer, deze stond inderdaad op MP en voor een zeer redelijke prijs vond ik. Gaaf ding![]()
Favorieten/bladwijzers