Update-je nu de nieuwe aanwinst er tussen staat. Het is niet al het spul dat hier rondslingert, wel het mooiste.
![]()
Update-je nu de nieuwe aanwinst er tussen staat. Het is niet al het spul dat hier rondslingert, wel het mooiste.
![]()
Current Gear: Prs Custom 24 Black Cherry 10-top, Fender 90's Thinline Tele (CS), Ibanez RG 3770, Eastman AC122CE, Squier Hello Kitty Strat (HELLZ YEAH). Mesa Tremoverb en Recto 2x12", Bogner Alchemist 1x12"
Current Gear: Prs Custom 24 Black Cherry 10-top, Fender 90's Thinline Tele (CS), Ibanez RG 3770, Eastman AC122CE, Squier Hello Kitty Strat (HELLZ YEAH). Mesa Tremoverb en Recto 2x12", Bogner Alchemist 1x12"
Zijn DAAR die alle zoot suits naar toe!![]()
Zo zie je maar dat smaken (gelukkig) enorm kunnen verschillen. Ik zou een moord doen voor de Chris Cornell 335 en ik heb ook een zwak voor die grasgroen-achtige, gevlekte Les Paul, maar voor de rest kunnen ze me niet meer dan gemiddeld boeien.
Wel leuk om te zien dat jij een heel eigen stijl van verzamelen ambieert.![]()
Cool, welke pak je het vaakst op?
ik ben geen LP lover maar hier liggen er toch een paar hele mooie. Behalve dat grasgroen dingsmaken verschillen idd. 3 zoot suits ook, nondedju
![]()
Favorieten/bladwijzers