Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 454 van 867 EersteEerste ... 354404444452453454455456464504554 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.531 t/m 4.540 van 8664
    Senior Member

Standaard

Volgende proefopstelling met crappy foonpic... als het naar mijn zin is komt er een veel compactere versie waarin ik een aantal pedalen gewoon wegwerk onder een verdieping. Ik hoef alleen de Moen, FM4, WhammyD2 en superego kunnen bedienen, op het grote board, de rest zit in de looper.

Laatst gewijzigd door J-P; 25 februari 2014 om 23:43

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door J-P Bekijk bericht
    Volgende proefopstelling met crappy foonpic... als het naar mijn zin is komt er een veel compactere versie waarin ik een aantal pedalen gewoon wegwerk onder een verdieping. Ik hoef alleen de Moen, FM4, WhammyD2 en superego kunnen bedienen, op het grote board, de rest zit in de looper.
    Damn! Ziek bord. Krijg steeds meer spijt dat ik m'n whammy (IV) verkocht heb.. blegh..
    Die WhammyD2 eens opgezocht; dat is wel echt een vette toevoeging nog bij de Whammy. Veel opties. GAS is weer geactiveerd geloof ik.

Hoe klinkt dit hele bord in actie? Dat hoor ik graag.

Loeters,

Merijn

Senior Member

Standaard

Die WhammyD 2 is inderdaad tof zeg!
    Heb je 'm gewoon bij http://www.smirnovelectronics.com vandaan?

Ik was zelf naar deze aan het kijken maar die lijkt wat minder veelzijdig: http://www.moltenvoltage.com/product...ontroller.html

EDIT:
    Ik zag de prijs net onder de derde demovideo staan: €189,- inclusief verzenden, prijzig maar wel gaaf!
    Laatst gewijzigd door Tristan; 26 februari 2014 om 00:30

Senior Member

Standaard

Ja, WhammyD2 komt regelrecht bij Smirnov vandaan. Is niet goedkoop maar is echt een leuk bakkie en goed gemaakt. Ik heb `m in November gemaild, hij gaf aan dat ie eind januari weer een nieuwe batch ging maken en of ik op de lijst wou. Half januari gaf ie aan dat hij ze ging maken en als ik er 1 wou moest ik het geld maar paypallen. Een week later kreeg ik track&trace nummer en 6 dagen later had ik `m vanuit Novosibirsk binnen. Hij heeft sinds eind januari ook een engelstalige manual. Erg veelzijdig ding!

De FM4 is gereviseerd, volumedrop/schakelaars en leds zijn veranderd, en is nu 9vdc ipv ac.Ik heb helaas nog geen opnames van hoe het nu klinkt maar ik heb nu zoveel tweakmogelijkheden dat ik er de komende weken maar eens voor ga zitten. Komt mooi uit dat ik vakantie heb. De superego is een probeersel, ik zie wel of ik er daadwerkelijk wat mee doe en zo niet gaat ie eruit.
    Laatst gewijzigd door J-P; 26 februari 2014 om 00:53

Senior Member

Standaard

Als ik het goed begrijp kan je je eigen arpeggio's / sequensen erin zetten.
    Weet jij of je ook momentary kan schakelen met een van de footswitches, dus alleen voor een kort moment een bepaalde pitch shift kan doen en of je ook in steps door je arpeggio / sequens kan gaan (dus iedere keer op de footswitch stappen is de volgende stap in de arpeggio / sequens die je hebt ingesteld?
    BPM is wel echt heel fijn maar ik vraag me af of die grote ronde knop dat ook kan instellen, bijvoorbeeld om van een arpeggio / sequens in een langzamer tempo ineens naar een sneller tempo te gaan?
    Ik ben niet zo'n techneut dus zo'n manual zegt me niet zoveel.

Senior Member

Standaard

Ik weet het (nog) niet maar daar kom ik wel achter. Ik kan nog geen eigen arpeggios maken, is namelijk alleen met een apple computer te doen. Echter, ik heb zoveel keus nu, en ook al ga ik er maar een paar gebruiken, het zorgt ervoor dat ik in weze de WhammyV in m`n rack kan zetten en het besturen met de WhammyD2 doe. Scheelt weer wat plek voor me.
    Laatst gewijzigd door J-P; 26 februari 2014 om 02:35

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Nog even een weekend knutselen en dan is mijn nieuwe plank klaar:

De zwarte is mijn oude plank, papier wordt de nieuwe maat. Met de nieuwste aanwinst vandaag in de post:

Alleen nog even wachten op de Deep Trip BOG fuzz en dan ben ik even klaar. Wel ook nog even de kist verkleinen.

Edit: vraagje. Ik zoek nog een patch box, met minimaal 1 in en stereo uit (1 geïsoleerde). Iemand nog tips, los van zelf knutselen?
    Laatst gewijzigd door Lomeos; 28 februari 2014 om 23:17

Senior Member

Standaard

Hoe kom je bij die BOG?
    Ik had er echt nog nooit van gehoord, klinkt wel lekker.
    Die G2 is vast te gek, heb je 'm bij Loopersparadise vandaan?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door J-P Bekijk bericht
    Ik weet het (nog) niet maar daar kom ik wel achter. Ik kan nog geen eigen arpeggios maken, is namelijk alleen met een apple computer te doen. Echter, ik heb zoveel keus nu, en ook al ga ik er maar een paar gebruiken, het zorgt ervoor dat ik in weze de WhammyV in m`n rack kan zetten en het besturen met de WhammyD2 doe. Scheelt weer wat plek voor me.
    Ah, Apple, ja, wel balen als je er dan geen hebt, een beetje stom dat ze niet ook iets hebben dat compatibel is met Windows.
    Ik ben benieuwd wat je er allemaal mee kan / gaat doen.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

De Bog is een gok, afgaand op reviews en videos. Komt uit Brazilië, dus ik kan hem niet proberen. Ik heb een Analogman Sun Face, die te gek is, maar lang niet altijd praktisch.

De G2 heb ik rechtstreeks bij theGigrig.com. Fantastisch ding.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten