Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1272 van 1797 EersteEerste ... 272772117212221262127012711272127312741282132213721772 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 12.711 t/m 12.720 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    En de rest.... Jezus wat een broddelplank is dit. Idioot😂

Senior Member

Standaard

Ja die brug komt van de Squier Jap series uit de jaren '80...
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Ik denk dat je de Fender Japan Contemporary Strats uit '85 en '86 bedoeld, daar zat dit type Kahler brug op met die ingefreesde Fender letters...

Senior Member

Standaard

Ja, maar deze bruggen zijn ook op Squier E-series geleverd, niet veel van gemaakt, maar ze zijn er wel.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Ja die brug komt van de Squier Jap series uit de jaren '80...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jerome Bekijk bericht
    Ik denk dat je de Fender Japan Contemporary Strats uit '85 en '86 bedoeld, daar zat dit type Kahler brug op met die ingefreesde Fender letters...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Ja, maar deze bruggen zijn ook op Squier E-series geleverd, niet veel van gemaakt, maar ze zijn er wel.
    Die brug is de Fender System I en is inderdaad op meerdere modellen te vinden (ik heb 'm zelf op een Contemporary stratje zitten). Alleen bij mij zit er dan weer wel een hals op met een grafieten topkammetje en een locking nut daar nog achter.

Als ik de gitaar zie van de advertentie, dan is het ook vooral de hals waarvan ik absoluut zeker weet dat daar geen hol van klopt.
    Zou zomaar een heel geinig gitaartje kunnen wezen, maar dan toch echt niet voor meer dan 250 tot max 350 euro.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Senior Member

Standaard

Ik wou al zeggen, die gitaar heeft wel meer problemen dan zijn brug, dan mis je toch wel een hele dikke point.
    Arjan verwoorde het aardig.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik zie nu trouwens pas het zgn bouwjaar. Hoe durft ie het te beweren?
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Senior Member

Standaard

http://www.speurders.nl/overzicht/mu...9.html?sr_ab=0

Een gehaaide dit. Erg vervelende vent om zaken mee te doen. 2 weken terug stond ie ook op MP. Zelfde ad, zelfde prijs. Dan doe je een bod, en krijg je als antwoord dat ie echt niet voor minder weggaat. Daar kan ik me nog wel in vinden, da's geen probleem. Vervolgens krijg je een mail dat de prijs ineens €75 omhooggaat, want hij heeft ineens "upgrades" uitgevoerd.

Ik zag hem ineens op speurders (in de oorspronkelijke vraagprijs waar ie ip MP ook mee begon), en dacht ik stuur een mailtje via een ander mailadres. Ik kreeg gewoon een beetje een twijfelachtig gevoel bij die vent. Of ie nog beschikbaar was. Ja, en niet voor minder dan 475. Dus ik vraag of ik langs mag komen in de loop van de week. Ineens een mailtje, gaat niet door, want ik heb zojuist upgrades uitgevoerd. Zie advertentie op MP.
    Netjes teruggemaild dat in zijn advertentie op speurders niks staat van upgrades oid. Dat ik voor de vraagprijs nog wel wil komen kijken, voor de specs die in de ad staan. Stuurt ie me: ik maak een deal. Voor 500, morgenavond komen, tijd en adres. Als ik geen interesse heb, geen probleem. Ik akkoord om te komen. (kijken kost tenslotte nog niks, en ik wilde de vent, maar ook de gitaar, wel is zien)

Krijg ik krap 2 uurtjes van tevoren via mail hey bericht dat de deal niet doorgaat, want de gitaar die hij wilde gaan halen is verkocht...

Notabene net op dat moment ook iemand bij mij over de vloer, om mijn Hohner te verkopen, omdat ik een nieuwe wilde.

Heb al eerder, met dezelfde aanbieder zoiets meegemaakt ook. Was die gitaar toen gereserveerd, maar ik mocht wel eroverheen bieden en snel komen. Dan mocht ik hem hebben... Ik doe geen zaken meer met die vent, hoe mooi of interessant de gitaren voor mij ook zijn die hij aanbiedt...

Senior Member

Standaard

Dus jij bent degene die de handel in illegale nepgitaren in leven houdt. Ga je schamen.

Standaard

Los daarvan is de advertentie niet twijfelachtig. Wel is zijn handelswijze onbeschoft en lomp, maar dat hoort eigenlijk ook wel bij wat ie aanbiedt. Dat dan weer wel...
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten