Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 453 van 868 EersteEerste ... 353403443451452453454455463503553 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.521 t/m 4.530 van 8671
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommus42 Bekijk bericht
    Cool, die bloempjes.
    Hi hi...volgens mij is het juist niet zo cool, but....I don't care, I like it

Standaard

Mijn board in de bekende Showmaster48-kist. Die hele binnenkist kan er uit, zodat ik bij nette feestjes enkel een gestofferd doosje voor me heb liggen. Het kabelwerk (onder de klep) moet ik nog af maken, daar komt een patchpaneel in met Powercon-in, signalen en een tweetal Powercon-outs om zaken voor op het podium te voorzien van 230V.

Het bakje rechts is een zelfgemaakte pageturner voor bladmuziek/teksten. Klinkt geavanceerd, maar er zit gewoon een gesloopte muis in. Die twee knoppen zijn de linker-en rechtermuisknop. Vandaar dat de UP/DOWN in feite andersom zitten.

Volgende keer maak ik de boel ook schoon voor ik een foto maak, excuus ;-)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bruce
    ik hou niet van dat perfecte.
    Die foutjes tussendoor vindt ik alleen maar mooi

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert H Bekijk bericht
    Het bakje rechts is een zelfgemaakte pageturner voor bladmuziek/teksten. Klinkt geavanceerd, maar er zit gewoon een gesloopte muis in. Die twee knoppen zijn de linker-en rechtermuisknop. Vandaar dat de UP/DOWN in feite andersom zitten.
    HELD!! Wat een briljant idee, van jezelf?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hessepes Bekijk bericht
    Mooi Hester, fijn he die looper?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vinni Bekijk bericht
    Post hier al een tijdje niet meer.
    Stop volledig met de muziek.
    Vrijwel alle pedalen van board zijn nu verkocht.
    Maar foto's heb van dit board heb ik nooit geplaatst.

Dus als een soort afscheid.

Groet...het gaat jullie goed!

Misschien lees je dit zelfs al niet meer, maar als ik jou was zou ik toch een minimum set-up thuis houden. Muziek spelen is toch een beetje een virus en je weet maar nooit wanneer het weer de kop op steekt.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hessepes Bekijk bericht
    Toch afgelopen week flink geklust aan mijn pedal board: de Biyang fuzz is eraf. Hiervoor in de plaats de Mooer Hustle Drive, als gain booster voor mijn drive pedale. Ik vond dat de fuzz teveel 'zwabberde', wil het liever wat strakker. Ook een looper toegevoegd voor de Zoom MS50. En ook veel 'under de hood' gewijzigd: een voodoolab pedal power 2 plus toegevoegd. Ik heb nu 2 power supplies, want op de 18 volt outlets van de Gator 8 bus zitten nu de beide Catalinbread (formula 5 & DLS). Die klinken 100% beter op 18 volt (mijn beleving dan hè).
    Tevreden over die minispark? Ik heb sinds gisteren de gewone versie van de Spark Booster. Heb die enkel nog maar op mijn klein transistor oefenampje kunnen proberen en was al onder de indruk. Vanavond op de repetitie over mij Peavey Classic. Ben benieuwd.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    HELD!! Wat een briljant idee, van jezelf?
    Nou ja, pedaaltjes om bijvoorbeeld Powerpoint-presentaties te bedienen bestaan al. Voor het echte professionele werk heb je Airturn; Een bluetooth doosje waar je twee willekeurige schakelaars aan kunt hangen via jack (bijvoorbeeld de bekende FS-5's van Boss). Zo'n setje kost echter 135 euro! Dit kostte me twee schakelaars, een stuk alu kabelgoot en een oude muis. De geluidstechneut heeft dit destijds voor me in elkaar gezet.

Er hangt nu nog een lange USB-kabel aan, maar ik ga de electronica in dat bakje verplaatsen naar mijn rek. Zo kan ik het signaal van die schakelaars gewoon mee laten lopen door m'n multi.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bruce
    ik hou niet van dat perfecte.
    Die foutjes tussendoor vindt ik alleen maar mooi

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert H Bekijk bericht
    Nou ja, pedaaltjes om bijvoorbeeld Powerpoint-presentaties te bedienen bestaan al. Voor het echte professionele werk heb je Airturn; Een bluetooth doosje waar je twee willekeurige schakelaars aan kunt hangen via jack (bijvoorbeeld de bekende FS-5's van Boss). Zo'n setje kost echter 135 euro! Dit kostte me twee schakelaars, een stuk alu kabelgoot en een oude muis. De geluidstechneut heeft dit destijds voor me in elkaar gezet.
    Zo bedoelde ik het ook: het idee om het op te lossen met een oude muis ipv meteen in te loggen bij thomann of bax.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Mooi Hester, fijn he die looper?
    Heel fijn! Geen gebuk en gedraai meer met de Zoom, gewoon de looper indrukken. Simple comme bonjours:-)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rafke Pafke Bekijk bericht
    Tevreden over die minispark?
    Ja, prima boostertje. Die grotere van jou heeft meer inregelmogelijkheden, dus dat kan natuurlijk heel fijn zijn.
    Bij de minispark kun je alleen volume regelen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten