Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 451 van 867 EersteEerste ... 351401441449450451452453461501551 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.501 t/m 4.510 van 8664

Standaard

Klinken ook zeker niet slecht, zou wel liever een analoge delay hebben. Maar ik stoor me er totaal niet aan ofzo. En de reverb moet ik er wel vandaan halen omdat de reverb van m'n versterker nogal zuigt.

Geen Ikea, resthout van een verbouwing . Helemaal gratiesj. Buiten de schroefjes en de verf.

Standaard

Ah het leek wel net zo'n gorm plankje van de ikea

Nieuw pedaal! Ehx holy grail, geruild met Hoofd hier van t forum. Erg blij mee, de hall reverb klinkt lekker groots en dramatisch

Sent from my GT-I8150 using Tapatalk 2

Senior Member

Standaard

Mijn gemodde delay (behringer, in andere behuizing gezet) heb ik vandaag weer gerepareerd - in de studio deed hij best moeilijk, bleek een draadje los te zitten. Had er iets teveel mee zitten kutten denk ik.

In de tussentijd heb ik mijn vorige Behringer delay weer in gebruik genomen, en aan een TB-looper gehangen omdat de switch brak is. Ben ik blij mee. Aan de ene kant heb ik nu de gemodde weer gewoon in gebruik en dat is in principe een fijn ding, met de tweede als backup. Aan de andere kant heb ik nu 2 Behringer delays, beide op hun manier True Bypass. Vind ik erg handig, want voor één nummer in m'n band gebruik ik twee delays die 'tegen elkaar botsen', waarbij de instellingen erg nauw komen. Kost tussen nummers door steeds best veel tijd om in te stellen - nu heb ik in elk geval één delay die ik van te voren al goed kan zetten.

En, best ernstig, ik heb nu dus gewoon 4 delays.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Mijn gemodde delay (behringer, in andere behuizing gezet) heb ik vandaag weer gerepareerd - in de studio deed hij best moeilijk, bleek een draadje los te zitten. Had er iets teveel mee zitten kutten denk ik.

In de tussentijd heb ik mijn vorige Behringer delay weer in gebruik genomen, en aan een TB-looper gehangen omdat de switch brak is. Ben ik blij mee. Aan de ene kant heb ik nu de gemodde weer gewoon in gebruik en dat is in principe een fijn ding, met de tweede als backup. Aan de andere kant heb ik nu 2 Behringer delays, beide op hun manier True Bypass. Vind ik erg handig, want voor één nummer in m'n band gebruik ik twee delays die 'tegen elkaar botsen', waarbij de instellingen erg nauw komen. Kost tussen nummers door steeds best veel tijd om in te stellen - nu heb ik in elk geval één delay die ik van te voren al goed kan zetten.

En, best ernstig, ik heb nu dus gewoon 4 delays.
    Om zulk "geklooi" te voorkomen heb ik een M13. Dat vind ik echt super fijn: verschillende delays die direct te benaderen zijn, maar toch nog snel aan te passen.
    Vote for Pedro!

Senior Member

Standaard

Ik heb eens een M9 uitgeprobeerd geloof ik. Het ding liep in de winkel al vast - mij niet gezien. Daarnaast gebruik ik dus ook echt 3 delays tegelijk (en wie weet, als ik er 4 heb...).

Standaard

Hopla.
    IStomp er bij. Was op zoek naar een goedkope verb. Deze is nu 50 ekkies (was 150) en alle effecten zijn gratis te downloaden. Mooi goedkoop multieffectje erbij en lekker simpel!

vinni
    Guest

Standaard

Post hier al een tijdje niet meer.
    Stop volledig met de muziek.
    Vrijwel alle pedalen van board zijn nu verkocht.
    Maar foto's heb van dit board heb ik nooit geplaatst.

Dus als een soort afscheid.

Groet...het gaat jullie goed!

Senior Member

Standaard

Waarom stop je?
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

vinni
    Guest

Standaard

Zoveelste keer gezeur en gezeik in een band....poef...en weg band....
    Je kunt niets meer opbouwen....geen toewijding meer...alles moet maar makkelijk en instant.
    Kreeg geen goede band meer bij elkaar.

Bij mij om me heen ook...alles valt uit elkaar....geen zin meer...markt kapot en ga zo maar door....

Nee....Geen zin meer in...heeft me ook veel te veel geld gekost...maar dat was mijn eigen keuze.

Vinni
    Laatst gewijzigd door vinni; 21 februari 2014 om 21:20

Senior Member

Standaard

Klote om te lezen. Één zieltje verloren helaas.

Desondanks succes met alles!
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten