Sta niet op de kaart (Lingo?!), maar kan er wel op eigenlijk
Kan solderen, basis afstelwerk, versterker biassen en nog wat kleinigheidjes. Omgeving Nijmegen.
Sta niet op de kaart (Lingo?!), maar kan er wel op eigenlijk
Kan solderen, basis afstelwerk, versterker biassen en nog wat kleinigheidjes. Omgeving Nijmegen.
Toegevoegd op de kaart!
DA - doet je goed!
Dankjewel, kan denk ik niet meer zitten vandaag door de veren![]()
Cool, ik ben als enigste het Belgische vaderland aan het dienen op de kaart
Voel me heerser in dit Stratego spel.
Fender Stratocaster '60 Relic -Fender Telecaster Closet Classic '60- Gibson R8
Fender Blackface family
Spijtig dat er niet meer Belgen bij komen. Zelf kan ik amper iets buiten snaren vervangen. Maar het zou zo mooi zijn om wat forumgebruikers uit de buurt te zien. Meer om eens samen te spelen als om te werken aan een gitaar.
After all is said and done. More is said than done.
Tis omdat het mijn job is, anders zou ik er ook al lang opstaan.
Maar die discussie ga ik niet meer aan !
s.
Ik vermoed dat er nog meerdere Belgen/Vlamingenzijn die deze topic nog niet gezien hebben.
Splitsing is enkel uit vermoeden dat er geen Waalse vrienden zitten![]()
Fender Stratocaster '60 Relic -Fender Telecaster Closet Classic '60- Gibson R8
Fender Blackface family
Ik ben op zoek naar iemand die eens tijd heeft om mijn Gibson Les Paul Special eens te bekijken. En dit om de volgende redenen:
- Ik heb zelf altijd geprobeerd om de gitaar af te stellen maar enkel maar door informatie die ik vond op internet. Ik zou denken dat ik in de buurt kom van wat het moet zijn, maar dat iemand met ervaring mij toch makkelijk enkele dingen kan bijleren. Ik vermoed dat het toch nog steeds beter kan.
- Mijn pickup schakelaar begint te haperen. De treble kant werkt niet altijd meer (slecht contact?).
- Mijn G-snaar spring af en toe eens door bij het stemmen.
- Om eens een gitarist met wat ervaring te laten spelen op mijn gitaartje die me zou kunnen zeggen of ik een leuke of dode plank heb gekocht. Soms kriebelt het om een stapje hoger te gaan (Studio?) maar mijn skills zijn niet goed genoeg om het verschil duidelijk te maken. Ik zou dus gewoon graag eens mijn gitaar echt in werking zien
- Om eens wat te kunnen lullen want ik ben een slaapkamer gitarist en ik word wat eenzaam(dit is meer als humoristische noot geprobeerd als medelijden te wekken
)
Ow ja : Zelf ben ik van het Oost Vlaamse Buggenhout bij Dendermonde. Maar ik schuw enkele kilometers niet.
Groeten,
Tom
Favorieten/bladwijzers