Dank voor het organiseren. Gelukkig niet puntloos gebleven.Eens kijken of ik dat een volgende keer kan verbeteren.
Dank voor het organiseren. Gelukkig niet puntloos gebleven.Eens kijken of ik dat een volgende keer kan verbeteren.
Wauw!!
Nog nooit verder gekomen dan de laatste plaats en nu gewoon de 15e plek!
Dank allemaal
En dank Badman!!
Hier nog een keer een foto voor de liefhebbers/stemmers:
![]()
Hele terechte top 2, derde plaats ook mooi.
Ach en zelf 49ste het kan erger.
Wat een dom volk hier !!!!!!!!!!!!!!
Mijn nr.1 op nr. 1, dat voelt altijd goed
Allé jong, 23ste! Maak dat mee! Mijn geluk kan niet op. Ik mag er niet aan denken wat er was gebeurd moest ik minder punten hebben gehaald. Een directe, stante pede en onmiddellijke verkoop was onvermijdelijk geweest. Alles beter dan leven met de schaamte van het niet halen van een top 23... Bedankt dus.
(Als ook, proficiat aan de nummer 1, u kreeg ook mijn meeste punten!)
Ik wil graag de eerste zestig plaatsen en hun eigenaars m/v van harte feliciteren.
En Badman weer de bonuspunten.
Prachtig resultaat voor de nummers 1 en 2 natuurlijk. Jammer dat Oigun ontbreekt met zijn Serious Request Circus Prachtgitaar. En wat mij betreft extra kudos voor Woml die iedere keer vreselijk blij maakt met zijn excentrieke vakwerk.
Ik heb weer volop genoten in de aanloop en de uitslag! Thanks!
Vriendelijke groet, Gus
Toe maar! 16de! Iedereen hartelijk dank voor de stemmen, en ook voor de felicitaties
De winnaars: van harte! Nummers 1 en 2 stonden bij mij ook vrij hoog in het lijstje.
En, last but not least, badman: het was weer zeer geslaagd! Ik kijk alweer uit naar de volgende editie...![]()
I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...
Nul punten... Tja, dan ga ik er denk ik maar gewoon op spelen ;-)
Mijn felicitaties voor de winnaars!![]()
Laatst gewijzigd door Nejra; 15 februari 2014 om 19:49
Merkwaardige resulaten, al staat Basvarken ook met mijn stem op 1, ik had verwacht wat mensen hoger te doen scoren, Mitch met zijn Gretsch bijvoorbeeld.
Favorieten/bladwijzers