Waar is TS gebleven?
Waar is TS gebleven?
Op weg naar de ombudsman, heeft het gevoel dat ie genaaid is door de verkoper?
Mwa...
Dus zoals ik jullie reacties lees is de kans groot dat ik een fake heb? 😭
Je speelt op een 'ratjetoe'-gitaar, over een basversterker.
Het ligt niet aan je spel want je speelt al jaren, maar je denkt met zo'n samenraapsel een echte Fender gekocht te hebben?
Dan zou ik mij even niet met de pickups bezig houden...
Je schrijfwijze doet geloven dat je nog niet echt veel van gitaren weet. Dat geeft niet, zo was ik in het begin ook.
Gitaar op een basversterker wordt nooit wat. Ja misschien als je jazzpieler bent, dan zou het nog enige kans van slagen hebben.
Het leven heeft geen zin.
Maar ik toevallig wel.
Maarten van Roozendaal.
Maar als TS belazerd is, is dat wel verdraaid vervelend. De vraag is of je denkt dat investeringen in de gitaar lonen. Heb je verder een goed gevoel bij de gitaar, dan is het de moeite waard het een en ander te proberen, ook al is het niet een USA standard body. Het advies om dan vooral naar de tweedehands markt te kijken, deel ik, waarbij het echter mogelijk is dat jou weer een rad voor ogen wordt gedraaid. Of een basswood body, een bassversterker en jouw vingers tot Mayer leiden?.......waarschijnlijk niet, maar de zoektocht helpt je wel om je eigen sound te ontwikkelen. Veel plezier daarmee!
Das inderdaad een van de weinige basversterkers waar gitaar imho lekker over kan klinken... maar ja, die heeft TS niet...
Ik ga alle info even op een rijtje zetten en beslis dan wat ik doe. Andere oplossing voor mij is een nieuwe Fender te kopen... Dank u allen voor de reacties![]()
Of een nieuwe amp....
![]()
What I love about the blues is that it pulls in those that feel it, and want to learn it, and repells those with huge ego's and overly technical show-offs who play with no emotion whatsoever.
Favorieten/bladwijzers