Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 18 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 180

Discussie: Opgelicht!

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Overvallen is een groot woord, maar het zijn vaak ongemakkelijke gesprekken.
    Klopt. Bij mails heb je dat natuurlijk ook wel in de zin dat je vrij vaak geen vervolgreacties meer krijgt. Vind ik wel minder ongemakkelijk aanvoelen.

    Sowieso vind ik het een onprettig idee dat mijn telefoonnummer ergens online staat. Ik ben net een beetje verlost van alle bellende bedrijven.

  2. #52
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Powderfinger Bekijk bericht
    Klopt. Bij mails heb je dat natuurlijk ook wel in de zin dat je vrij vaak geen vervolgreacties meer krijgt. Vind ik wel minder ongemakkelijk aanvoelen.

    Sowieso vind ik het een onprettig idee dat mijn telefoonnummer ergens online staat. Ik ben net een beetje verlost van alle bellende bedrijven.
    +1!
    Ik koop en verkoop via MP al vele jaren en de paar keer dat ik dacht 'weet je wat, laat ik m'n tel nr er wel bij zetten' kreeg ik idd van die moeilijk-doeners, die dingen vragen om maar te vragen, je op de meest irritante momenten bellen en uiteindelijk toch maar afzien van de koop. Met email heb je tenminste zelf controle wanneer je besluit te antwoorden (ja een telefoon kun je er op gooien, maar dat doet de zaak ook niet goed, en terug (laten) bellen kost je dus eigenlijk 2x de onderbreking).

    Ik ben wel een keertje flink opgelicht op MP (voor meer dan 200 euro), terwijl alles 'legit' leek. Sindsdien ben ik ook een stuk voorzichtiger en vraag ik ook altijd om een huis-adres bij verkopers, welk ik cross-check met Google-maps en online telefoongidsen.
    Zo heb ik al diverse potentiële oplichters op tijd weten te ontmaskeren (en vervolgens een scheldkanonnade gekregen waar de honden geen brood van lusten met dreigementen van laster en smaad erbij).

    @Harold, ik zet het er tegenwoordig ook altijd bij in m'n ads als de foto's niet van mij komen (spul onder 10 euro daargelaten, dat is me de moeite niet, of het is overduidelijk dat het een officiële productfoto is).
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  3. #53
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 november 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.063

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XTZ Bekijk bericht
    Haha, zo kreeg ik een keer een man aan de telefoon die erg boos op mij was omdat ik geen foto van de versterker bij de advertentie had gezet. Toen ik zei dat ik best wat foto's voor de man wilde maken werd hij nog bozer en vertelde hij me dat hij helemaal geen interesse had.
    Zelden zo gelachen.
    serieus?? wat wilde hij dan??

  4. #54
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.337

    Standaard

    Ik heb dit jaar al een paar keer via dit forum zaken gedaan. I-de-aal!

  5. #55
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Precies en je betaalt geen advertentie kosten zoals bij mp.
    Enige voordeel van mp boven gitaarmarkt is dat er meer potentiële kopers marktplaats bezoeken dan via deze site.

  6. #56
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Precies en je betaalt geen advertentie kosten zoals bij mp.
    Enige voordeel van mp boven gitaarmarkt is dat er meer potentiële kopers marktplaats bezoeken dan via deze site.
    Nee, gewoon direct via mede-forumgenoten (PM); gitaarmarkt kijkt niemand op.

  7. #57
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ah oké. Dat heb ik nog nooit gedaan. Altijd wel via gm en mp, want als je verkoop via het forum doet krijg je commentaar van de moderators en terecht.

  8. #58
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Ah oké. Dat heb ik nog nooit gedaan. Altijd wel via gm en mp, want als je verkoop via het forum doet krijg je commentaar van de moderators en terecht.
    Nee, als je ziet dat iemand iets wil/zoekt wat jij in de aanbieding hebt mag je altijd een PM versturen.

  9. #59
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ja oké. Maar dan moet er inderdaad maar net iemand voor zijn.
    Zelf ben ik nooit in aanraking gekomen met oplichters, deels geluk deels door waakzaamheid.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Nee, gewoon direct via mede-forumgenoten (PM); gitaarmarkt kijkt niemand op.
    Dat valt nog wel mee, gisteren een versterker erop gezet en binnen no time al 3 reacties, die ik nog moet beantwoorden
    Wat een dom volk hier !!!!!!!!!!!!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top