Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 10 EersteEerste ... 678910 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 92
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Persoonlijk twijfel ik sterk aan elzen, en essen is het sowieso niet. Weet je zeker dat de body van een usa fender is? Ik heb al behoorlijk wat elzen in mijn handen gehad en vind dit er anders uitzien dan wat ik gewend ben. Het doet me aan een andere houtsoort denken, waarvan ik geen idee heb hoe het heet.
    Ik zou zeggen basswood.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mountainman Bekijk bericht
    Ik krijg geen icoontje te zien. Als ik spiek in de citaat code dan zie ik wel de link maar dat is dus geen plaatje. Zoiets dus: http://nl.tinypic.com/view.php?pic=i...8#.Uuk-KtJ5PTo. En als je die link volgt dan staat daar ook een instructie om plaatjes op forums te zetten. Je moet dat stukje code hebben onder "IMG-code voor forums & berichtenforums".

Daarmee krijg je dit:
    als dit een usa fender relic body is, ben ik sinterklaas. Basswood zou ik ook gokken op basis van dit zicht

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    als dit een usa fender relic body is, ben ik sinterklaas. Basswood zou ik ook gokken op basis van dit zicht
    Ik gok niet op basswood, dat lijkt me net anders. Dit lijkt heel erg op wat ik onder de lak van een 1996 affinity uit korea ben tegengekomen.

Juist daarom bleef ik in het begin o.a. hameren op de vraag van de houtsoort.... Wilde niet gelijk die ultimate relic in twijfel trekken, maar twijfelde echt of het een usa fender is. Volgens mij is het gewoon een kat in een zak.
    Laatst gewijzigd door Tabula Rasa; 31 januari 2014 om 20:33
    147-c Guitars

Senior Member

Standaard

Oeps! Interessante wending :-)
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

Een samengesteld gitaartje, spelen over een basversterker, de TS weet niet hoe hij de pickups in de hoogte moet verstellen... Ik denk dat het wel aan iets anders dan de pickups kan liggen.

Senior Member

Standaard

Ts, post eens een goeie serie foto's, liefst ook van onder de slagplaar. Krijg een beetje het gevoel dat je keihard in je hol genaaid bent door de verkoper.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    ik zie hier toch duidelijk jaarringen lopen en over het algemeen zie je dat met basswood toch veel minder dan bij Alder?
    Daarom gok ik nog steeds op alder.
    Essen is het iig niet...
    Maar als het toch basswood is dan moet het haast wel een Aziatische Stratbody zijn, naar mijn weten wordt dat bij Fender USA en MIM strats niet gebruikt...

Senior Member

Standaard

Denk nook dat het geen lindehout is. Lijkt op een of andere aziatische cheap ass variant.

Senior Member

Standaard

Mijn gok is toch ook eerder basswood. Volgens mij gebruikte Fender dat voor de MIM bodies begin jaren 90?
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

GuitarPlansCollection

Senior Member

Standaard

Het zou nog poplar kunnen zijn, een hoop strats zijn vanaf negentig daarvan gemaakt.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten