Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 438 van 866 EersteEerste ... 338388428436437438439440448488538 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.371 t/m 4.380 van 8652
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Ik bedoelde jou ook niet specifiek hoor. Misschien lijkt dat zo, omdat mijn post na de jouwe kwam. Bijvoorbeeld de post van Luke-wannabe vond ik tekenend. Het lijkt wel of sommigen dusdanig sceptisch zijn, dat ze iets te bewijzen hebben of zo en ik snap niet zo goed voor wie.
    Als je goed had gelezen zie je dat ik ook van plan ben een keer over te stappen naar betere kabels!! Er is dus helemaal niets tekenend aan mijn reactie.
    En dan nog zo'n puntje. Waarom heeft prijs er niks mee te maken? Wat mij betreft heeft dat er alles mee te maken! Ik weet niet wat jij verdiend, maar ik ben een studerend muzikant, dus heb het niet heel breed.. Zo zie je maar weer. Different strokes for different folks.

Senior Member

Standaard

Het is een beetje de toon, met dingen zoals 'ik lach me...' enz. Zoals je ook had kunnen lezen, het maakt me helemaal niet zoveel uit waar iemand tevreden mee is, prima zelfs. Het was dan ook helemaal geen aanval.

Prijs doet er helemaal niet toe. Iets is goed, of niet, dat staat los van de prijs. Je Marshall DSL bewijst het maar, dat is inderdaad een prima versterker. Dat staat tevens ook los van inkomen en ik kan je verklappen dat ik echt geen topinkomen heb, laat staan heel duur spul. Ik ben alleen wel wat ouder dan jij en heb dan ook wat jaartjes extra gehad om m'n spul bij elkaar te verzamelen. Ook ik ben ooit begonnen met die sliertjes en nee, ik vind ze niet geweldig. Persoonlijk vind ik het raar dat men een hele behoorlijke verzameling heeft, wat ik ook van de jouwe vind, maar valt over zes tientjes voor goeie kabels tussen je pedalen, maar wie ben ik om daar over te oordelen.

Nu weer over pedalboards?

Senior Member

Red face

OK

Dit is nu weer (even) mijn bord. Wat ik in een voorgaande post al aan gaf wil ik binnenkort nog graag de aansluitingen in de pedaltrain laten monteren.
    De bovenste rij gaat normaal in de FX loop en de onderste rij gaat gewoon in de gitaar input. De T rex mudhoney gebruik ik eigenlijk alleen als ik mijn eigen versterker niet mee heb. De EQ probeer ik mijn strat in sommige liedjes een wat meer humbucker soundje te geven. Wanneer ik mijn eigen versterker niet mee heb boost ik er de T Rex mee. De Super Comp vind ik echt top en staat eigenlijk altijd aan. De Wah is een Dunlop Q93 dacht ik. Alles word gevoed door een Voodoolab PP2.

Edit: excuses voor die ene rode veter... Word aan gewerkt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Het is een beetje de toon, met dingen zoals 'ik lach me...' enz. Zoals je ook had kunnen lezen, het maakt me helemaal niet zoveel uit waar iemand tevreden mee is, prima zelfs. Het was dan ook helemaal geen aanval.

Prijs doet er helemaal niet toe. Iets is goed, of niet, dat staat los van de prijs. Je Marshall DSL bewijst het maar, dat is inderdaad een prima versterker. Dat staat tevens ook los van inkomen en ik kan je verklappen dat ik echt geen topinkomen heb, laat staan heel duur spul. Ik ben alleen wel wat ouder dan jij en heb dan ook wat jaartjes extra gehad om m'n spul bij elkaar te verzamelen. Ook ik ben ooit begonnen met die sliertjes en nee, ik vind ze niet geweldig. Persoonlijk vind ik het raar dat men een hele behoorlijke verzameling heeft, wat ik ook van de jouwe vind, maar valt over zes tientjes voor goeie kabels tussen je pedalen, maar wie ben ik om daar over te oordelen.

Nu weer over pedalboards?
    Ach soms ben ik in een jolige bui en ga ik stoer lopen doen Tsjah, vallen over een paar tientjes is het ook niet echt. Heb gewoon nog niet echt de behoefte gehad om ze te veranderen.
    Top bordje, Rooker! Die Memory Toy heb ik ook en die staat in mijn top 3 pedalen! Kan niet zonder! Top ding

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Ach soms ben ik in een jolige bui en ga ik stoer lopen doen Tsjah, vallen over een paar tientjes is het ook niet echt. Heb gewoon nog niet echt de behoefte gehad om ze te veranderen.
    Ik denk wel dat jij iemand bent die het verschil kan horen/merken ...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Top bordje, Rooker! Die Memory Toy heb ik ook en die staat in mijn top 3 pedalen! Kan niet zonder! Top ding
    Inmiddels wel ja

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rooker Bekijk bericht
    Edit: excuses voor die ene rode veter... Word aan gewerkt
    Goedkoop, toonzuigend prutding.

Senior Member

Standaard

Haha thanks to de awesome mod van Harold!!!

Standaard

Dan zal ik die van mij ook eens posten. Net m'n Mooer Ultra Drive er tussenuit gehaald, die klonk niet icm de JTM30.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    gewoon een true bypass loopertje? Moet je wel handmatig (of met de voet) schakelen...
    Zou je eventueel een afbeeldinkje hebben van een looper die deze truc zou kunnen?

Alvast bedankt!!

Luke wannabe: Bedankt! Ik ben er ook best trots op. Met veel wisselen ook inmiddels wel wat meer ervaring met verschillende pedalen gekregen en ook in wat ik nu precies wil.

Harolda: Wat bedoel je met "inmiddels wel". Post ik hem te vaak?
    Laatst gewijzigd door Rooker; 22 januari 2014 om 13:43

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Boss heeft een eenvoudige looper, of deze met optionele flip-flop modus: http://www.thegigrig.com/acatalog/Lo...01.html#SID=13 goed ding.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten