Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 37 van 37
    Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nobilta Bekijk bericht
    Hoe worden die gitaren daar opgehangen?
    Ik zie gewone haakjes in de muur en het lijkt wel of de gitaren er met een koord of zoiets aanhangen.
    jep: koordje om de tuners en dat aan een haakje.

@Sjoerdo: ik hoop dat je een grapje maakt...

@Carlo van Gool: Ik vraag het morgenochtend even voor je aan Paul Reed Smith. kijken wat hij te zeggen heeft... misschien maak ik er zelfs een filmpje van. ik ben de laatste maanden op een zoektocht naar myths om te debunken, en dit is een perfect voorbeeld!

Standaard

@ Orpheo:

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerdo Bekijk bericht
    En na vier jaar hangen veranderd hij volledig in een Strat ...

Junior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Ik had hem graag naar barno gebracht
    . maar die heeft het druk en repareerd geen gitaren . maandag kan ik hem halen . en ik geloof ook wel dat richard (arons muziekhuis) hem ook.goed kan hertellen . hoe weet jij nou.dat dat een prutser is

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlo van Gool Bekijk bericht
    . maar die heeft het druk en repareerd geen gitaren . maandag kan ik hem halen . en ik geloof ook wel dat richard (arons muziekhuis) hem ook.goed kan hertellen . hoe weet jij nou.dat dat een prutser is
    Ik wist niet dat Barno geen reparaties deed.... Mijn ervaring.... en wat ik zie bij muziekzaken, heb ik geen hoge pet van op...
    Maar kan Arons uiteraard niet beoordelen... Ik zei ook... (ik ben bang voor prutsen)...
    Wat belangrijk is, dat je gitaar weer helemaal goed gaat worden!!! Post ook even een foto als de neck klaar is!!!
    Groovie Guitar Guus

Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlo van Gool Bekijk bericht
    De argwaan vd forumleden is begrijpelijk, maar ik weet toevallig dat Richard een achtergrond in gitaarbouw heeft en in regio Limburg nog steeds je 'go-to-guy' is voor reparaties en lakklussen... Zou dus wel goed moeten komen idd

Junior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Ik wou nog laten weten dat de gitaar heel goed hersteld is . hij speeld super lekker . Hij is gelijmd en mooi geschuurd en perfect afgesteld met erni ball snaren heavy bottem licht top . De locking nut is ook gerepareerd die was wereklijk uit de hals getrokken . ik had hem terug en gebruik de tremelo intensief . en hij kraakte bij de locking nut . Wat bleek nou beide parkers waren dol gedraaid . en was al een ameteuristisch gemaakt met een lucifer houtje. richard is idd een getaarbouwer en custumizer. ik zoek echt wel even van te voren uit waar ik hem naartoe breng ;-) spuitwerk van hem is ook mooi !!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten