Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 37

Hybrid View

Standaard

Hoi Carlo,

Ik zie dat je maar 65 km bij Barno vandaan woont... Een vakman... dus ik zou zeggen contact hem.

Ik ben geen gitaarbouwer, maar als de hals - zoals Barno omschrijft - goed wordt gelijmd, daarna geschuurd en in de olie gezet... denk ik dat een leek het niet ziet.
    Opnieuw - helemaal spuiten - gaat ten koste van de waarde... Ik zou dat niet snel doen...
    Groovie Guitar Guus

Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

Junior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Oke , Ik had eigenlijk niet meteen door dat Barno een gitaar hersteller was ... maar hij wordt daarna dus ook nog geschuurd dan ? en de hals olien wist ik eigenlijk ook niet . kun je me uw gegevens sturen barno? Ik weet ook niet of het scheurtje oppervlakkig is en doormiddel van schuren weg geschuurd kan worden . barno mag ik je foto's sturen ?

Senior Member

Standaard

Als je op de naam van Barno klikt op de post hierboven, dan krijg je een popupje en daar kun je hem een privebericht sturen.
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

Junior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

oke thanks . ik heb hem zojuist een mail gestuurd via de site en een prive bericht achtergelaten

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten