Laney is volgens mij Celestion Seventy-80, en de Marshall Celestion G12-65!!
Thanks Mario! Idee is ook het bij vette gigs stereo te gaan gebruiken![]()
Laney is volgens mij Celestion Seventy-80, en de Marshall Celestion G12-65!!
Thanks Mario! Idee is ook het bij vette gigs stereo te gaan gebruiken![]()
mijn stack is ook wat aangepast tegen de laatste keer:
![]()
Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab
Nice Yannick! Een Intellifex ook echt. The memories...
Zit er nog een attenuator tussen die ik zo gauw niet zie of gebruik je hem thuis alleen op stand 0,5...?
Current Gear: Prs Custom 24 Black Cherry 10-top, Fender 90's Thinline Tele (CS), Ibanez RG 3770, Eastman AC122CE, Squier Hello Kitty Strat (HELLZ YEAH). Mesa Tremoverb en Recto 2x12", Bogner Alchemist 1x12"
ik heb die intellifex 2 keer zelfszo goed vind ik hem!
nee ik heb er geen attenuator tussen zitten.
thuis gebruik ik hem niet zoveel hoor. ik kan hem thuis op max 2-3 zetten. (ik heb hem trouwens altijd op 50watt staan)
als ik repetitie heb staat hij half open.
nu ik zit wel met 1 ding: de ventilatie opening op de bovenkant van mijn mesa is nu dicht door die case. zou ik best 1 of 2 ventilatortjes aan de achterkant tegen de gril van de mesa plaatsen in de koffer zelf?
Laatst gewijzigd door YannickH; 17 januari 2014 om 15:48
Ha, tof. Gebruik je veel dikke effecten of hou je het beschaafd? Ik kon die dingen nooit echt temmen nl, werd snel overkill.
En over dat volume: dan heb je iets meer speelruimte met je buren dan ik gok ik. Mijn Tremoverb kan echt niet harder dan 1 thuis, maar dat heb je op 3 hoog. Ik heb net vorig jaar mijn Loadbox verkocht, godver.
Over die hitte: lijkt me goed, die recto's worden zo godvergeten heet man. Ik heb ze wel vaker zien uitschakelen omdat ze te warm werden. Dat wil je live niet hebben.
Current Gear: Prs Custom 24 Black Cherry 10-top, Fender 90's Thinline Tele (CS), Ibanez RG 3770, Eastman AC122CE, Squier Hello Kitty Strat (HELLZ YEAH). Mesa Tremoverb en Recto 2x12", Bogner Alchemist 1x12"
haha de buren zijn allebei familie plus er is aan allebei de kanten van het huis genoeg ruimte tussen
ik hou het redelijk beschaaft ja. ik gebruik niet veel effecten van de intellifex hoor. vooral de delay. beste delay die ik al gehad heb!
dan gebruik ik nog 1 kanaal van de intellifex voor een echt 80's metal geluid.
voor clean reverb of terug die delay
oke thx, dan ga ik dat zeker doen want inderdaad het zijn hete bakken
Laatst gewijzigd door YannickH; 17 januari 2014 om 16:03
btw als de recto te warm is, schakelt hij zichzelf uit voor de veiligheid of schakelt hij zich uit omdat er iets kapotgaat en daardoor deze uitvalt?
wow nice, ziet er mooi uit![]()
Favorieten/bladwijzers