.. gewoon bij Rockpalace te krijgen
.. gewoon bij Rockpalace te krijgen
Oh nee, deze is al jaren zo. Pa speelde er in originele staat op in de 90's al, dus hij had hem nieuw gekocht en nooit verkocht. Jaar of 10 geleden toen ie in z'n schilder fase zat heeft ie hem zo omgebouwd. Ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe die klinkt, ze zijn tegenwoordig vrij zeldzaam geloof ik.
De man doet gewoon heel veel héél goed, vandaar dat zijn gitaarspel misschien niet de meeste aandacht krijgt.
En het is natuurlijk ook een excentriekeling. Ik denk niet dat er veel mensen het hebben over de skills op piano van lady gaga.
Maar wat een gitaar die mad cat...
Ik wil ook zo graag heel decadent een foto maken van ál mijn rotzooi en hier neer pleuren! Ik ben de laatste tijd ook een redelijke collectie op aan het bouwen, namelijk.. Dan maar even een lijstje. Is lang niet zo leuk, maar ook een beetje voor mezelf om effe te kijken wat ik nou precies allemaal heb...
Fender Roadworn Telecaster
Parts Stratocaster
Gibson Les Paul 50's Tribute
Squier VM Jazzmaster
OLP MM1
Höfner Colorama reissue
Lag T77 akoestische gitaar
Zvex Box of Rock
Ibanez SD-9
Boss DS-1
Höfner fuzz
Boss Super Overdrive (niet van mij, in bruikleen)
Boss TR-2
Arion Chorus
Elexctro Harmonix Memory Toy
Vox Delaylab
DOD Analog Delay
Marshall 1959 SLP Reissue
Marshall JCM 2000 DSL
Fender Deluxe 85 combo
Laney 2x12
Marshall 4x12
De collectie is altijd onderheven aan uitbreiding, zeker op het gebied van pedalen. Binnenkort komt er waarschijnlijk ook nog een 1x12 kastje bij de collectie.
Takamine accoustic (G-series ) all the way
Decals? -> www.guitardecal.nl <-
Die collectie is zeker foto's waarom Léon :-)
Favorieten/bladwijzers