Had je er zelf niet een gebouwd? Ik weet dat iemand.. ik dat jij maar nou twijfel ik..
Had je er zelf niet een gebouwd? Ik weet dat iemand.. ik dat jij maar nou twijfel ik..
wasn't me ... mocht ik niet besloten hebben enkel nog eigen modellen te bouwen, zou ik het mss wel doen![]()
even opgezocht.. meneer Oigun natuurlijk.. jullie LIJKEN ook allemaal op elkaar![]()
Zal ik dan ook maar even?
De 'bold' geschreven reut is nog in mijn bezit, ofschoon ik er daarvan twee nog moet oppikken bij mijn ex.
In chronologische volgorde:
Aria Pro II AC-7
Maya SG
Fender Stratocaster Non Trem Sienna Sunburst (Dan Smith)
Fender Stratocaster Contemporary I, Pearl White
Gibson ES-347
Fender Stratocaster Non Trem Cherry Sunburst (Dan Smith)
Fender Stratocaster American Standard, Black
Fender Stratocaster Contemporary (geen idee welke).
Fender Telecaster American Standard, Black
Ibanez RG570EX-CP
Kalamazoo Sportmodel
Gibson Les Paul Standard Lite DC
Gibson J-45
Guttlin Servant (Prototype)
Om uiteenlopende redenen hou ik van al mijn gitaren. En ik koester nog steeds warme gevoelens voor de drie gitaren die ik ooit heb verkocht. De Cherry Sunburst strat was waanzinnig goed, maar daar had ik er feitelijk twee van. De Cherry was net iets beter en zeker ook mooier dan de andere, maar toch heb ik die weggedaan ipv de Sienna versie, omdat de laatste mijn eerste serieuze gitaar was en ik nu eenmaal veel waarde hecht aan sentimenten die niets met de kwaliteit van de gitaar an sich te maken hebben.
De zwarte Fender Stratocaster (American Standard) was onwaarschijnlijk mooi. Zo mooi heb ik ze zelfs nooit meer gezien, maar ik had op dat moment 5 strats en ik wilde per se een Fender Telecaster en dus heb ik die geruild tegen de tele. Nooit spijt gehad van de ruil, maar de schoonheid van die zwarte strat was zo verbluffend (perfecte vorm en het zwartste zwart dat je je maar kon voorstellen, alleen de klank leek steeds minder te worden).
En de mat zilveren RG570EX was werkelijk een superieur instrument en ook weer een absolute schoonheid, maar ik speelde er nooit op, omdat ik vond dat ie me niet stond. Ik ben van de versleten spijkerbroek. Een Cavalli maatcostuum staat me fantastisch, maar ik voel me er niet lekker in. Dat idee.
De Guttlin heeft een heel bijzondere plek in mijn hart. Het was een volslagen onverwachte gift van een fantastisch mens, die me dit gunde en ermee kwam op een moment dat mijn zusje, zonder dat Barno daar überhaupt van op de hoogte was, exact een jaar eerder was overleden. Ik heb de gitaar dan ook naar haar vernoemd. Ik heb dit lange tijd verzwegen, omdat Barno per se niet wilde dat de indruk zou worden gewekt dat hij me de gitaar slechts gegeven zou hebben om zichzelf in de schijnwerpers te zetten. Barno heeft dit enkel en alleen gedaan om mij op te beuren. Hij had me ook een Guttlin folder kunnen opsturen en daar zou ik minstens zo blij mee zijn geweest. Meer dan dat had ik ook niet verwacht en meer dan dat had ook absoluut niet gehoeven, maar je kunt mijn verbazing voorstellen toen de postbezorger ineens met een kartonnen gitaardoos voor de deur stond. Nooit eerder heeft iemand me zo weten te verrassen met een cadeau als Barno. Die man heeft een hart van puur goud!
Bij dezen heb ik dan eindelijk mijn stilzwijgen verbroken. Barno verdient het om in het zonnetje gezet te worden. Hij deed alsof het niets voorstelde, maar voor mij is die Servant van een onschatbare waarde. Ik neem aan dat ik dat niet hoef uit te leggen.
Barno, je bent een geweldig mooi en warm mens. Wat jij voor mij gedaan hebt zal ik nooit vergeten!
Voor wat betreft de rest van de lijst geldt dat alle gitaren steengoed zijn, of ze hebben voor mij een geweldig belangrijke betekenis. Er zit geen enkele gitaar bij waar ik ooit afstand van zou kunnen of willen doen.![]()
Laatst gewijzigd door vulvasonic; 7 januari 2014 om 06:33
Nou MOET ik van mezelf weer toffe peer punten geven aan B's inzending voor dit jaar terwijl ie toch stevige concurrentie is en dat mijn strategische schema HELEMAAL in de war gooit. Hmpf.
Als je nog eens wat weet, wacht tot februari.
Het slechte slapen is van tijdelijk aard mag ik hopen. Daarnaast wordt ik hyper actief na tienen. Dan is het 2 uur en ik maak me op om naar bed te gaan maar dan krijg ik ineens een idee en dan... afijn voor je het weet is het 6 uur. Werd ik maar eens moe van mezelf.
Ik word altijd moe van mezelf, maar slapen? Ho maar. Het gekke is dat ik nu extreem relaxt ben. Bijna op het stonede af. Ik heb zojuist mijn eega uitgebreid liggen vertellen wat mij zo fascineerd aan haar vagijn. Het is echter de onwaarschijnlijke pijn aan mijn voet en rechter been dat me in dit geval wakker houd. Die pijn is onbeschrijvelijk, anders was ik allang in slaap gestuiterd. En dus stort ik me wederom in de 'virtuele wereld' van het gitaarnet forum. En (sorry) dan is het toch prettig om te weten dat ik niet de enige ben.
Goed, waar waren we?
Zie net dat ik hier nog geen lijstje heb gepost, en dat voor een lijstjesfreak als ik
Klassieke gitaar merk?
Vantage Ghost
Ibanez Blazer
Fender Lead 1
Charvel model 3
Charvel model 4
Fender Concord western
Seagull S6 western
Aria klassiek
Squier Stratocaster Japan
ESP 400 Series Tele
Dean Elite
Lag Roxanne Classic
Ibanez Artist AR100
Fernandes APG 100
Framus Tennessee Custom
Fender Strat Mexico
Fender US Strat compleet verbouwd
Zelfbouw Strat
Zelfbouw Tele
Indie IPR rood
Indie IPR naturel
ABM lapsteel
Johnson reisgitaar
Het rode deel heb ik nog, de rest niet. Spijt van verkoop: de Ibanez Artist en de Dean Elite. Het totale aantal valt me best mee voor 35 jaar.
Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.
Favorieten/bladwijzers