Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 21 van 57 EersteEerste ... 11192021222331 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 201 t/m 210 van 564
    Senior Member

Standaard

Blijft een goed bandje Level 42.

Wat dacht je van deze, Toto helemaal in de begintijd, live at The agora ballroom, Cleveland 1979:
    http://youtu.be/g50YoC6cFes

Allemaal zwaar in topvorm en wat grooved Jeff P., voor mij de beste pop drummer ever! Zulke klasse drummers hebben we niet in Nederland, helaas. De enige die qua groove er een heel klein beetje in de buurt komt is Ton Dijkman.

Standaard

Mijn favoriete band van 2013. Simeon Soul Charger live at Theatron.

Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Iets zegt mij dat je net naar Top 2000 a gogo hebt zitten kijken
    haha, nee echt het is allemaal puur toeval ook dat ik die minidocu zag over Mark King bij Van Heiningen en co.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Blijft een goed bandje Level 42.

Wat dacht je van deze, Toto helemaal in de begintijd, live at The agora ballroom, Cleveland 1979:
    http://youtu.be/g50YoC6cFes

Allemaal zwaar in topvorm en wat grooved Jeff P., voor mij de beste pop drummer ever! Zulke klasse drummers hebben we niet in Nederland, helaas. De enige die qua groove er een heel klein beetje in de buurt komt is Ton Dijkman.
    Ja daar heb ik al diverse clips van gezien van dit Toto concert, inderdaad is de band in good shape! Het geluid is zeker voor die tijd top en de band speelt rete strak!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Glenny Bekijk bericht
    Ja daar heb ik al diverse clips van gezien van dit Toto concert, inderdaad is de band in good shape! Het geluid is zeker voor die tijd top en de band speelt rete strak!
    maar voor de rest natuurlijk een band die we zo snel mogelijk moeten vergeten

Senior Member

Standaard

Senior Member

Standaard

Thin lizzy, meesterlijk dit! Lynott in topvorm, thanks brum!

Senior Member

Standaard

Misschien niet de bekendste band hier, maar als je van hendrix/clapton/sabbath/led zeppelin houdt, is dit je ding!

Die gitarist kan spelen als een malle!

Standaard

Komt hier nu een deel van de live opnames van Moonflower vandaan? Sommige dingen doen me er sterk aan denken in de improvisaties. Maar de manier waarop op een gegeven moment een synth de laatste noot van de gitaarsolo overneemt mis ik dan weer. Zou dan één van de mooiste live vondsten achteraf in de studio zijn geklooid?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muffstuff Bekijk bericht
    Misschien niet de bekendste band hier, maar als je van hendrix/clapton/sabbath/led zeppelin houdt, is dit je ding!

Die gitarist kan spelen als een malle!

http://www.youtube.com/watch?v=L3klKBu8r4k
    Klinkt een beetje als The Atomic Bitchwax. Zou me niks verbazen als ze er door beïnvloed zijn o.a.:

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten