Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 739 van 904 EersteEerste ... 239639689729737738739740741749789839 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.381 t/m 7.390 van 9036
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Het is TFOA, die zijn altijd nogal optimistisch met hun prijzen...
    Je bent me net voor

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vlammie Bekijk bericht
    Mja, nieuwprijs van zo'n setje is rond de 3000€
    Da's gossakkers veel marge op een paar onderdelen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Het is TFOA, die zijn altijd nogal optimistisch met hun prijzen...
    Op papier wel een erg leuk ampje. Beetje te veelzijdig voor mij, maar het zou weleens erg interessant kunnen zijn (alleen heb ik geen 2150 pegels om rond te strooien)
    147-c Guitars

Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Da's gossakkers veel marge op een paar onderdelen.
    Ik denk het niet, ben al eens in hun atelier geweest, en dat geld gaat toch niet naar dikke bmw's en sigaren hoor...
    Steve, de ontwerper, is echt maniakaal met sound en feel bezig. De onderdelen die hij gebruikt zijn van de hoogste kwaliteit en dus duur. Zo worden bijvoorbeeld zijn eindtransfo's worden op maat gewikkeld voor Audio Kitchen, en hij test ze tot 20Hz.
    Kan je dus prima als basversterker gebruiken ook...
    Het slotje dat ze op de cabinets gebruiken om van een closed-back een open-back te maken kost een fortuin, wordt blijkbaar ook gebruikt op boten, enz.

Ik heb ze zelfs zien discussiëren over welk type kabel te gebruiken tussen 2 onderdelen, en hoe die moest gelegd worden, want dat maakt blijkbaar ook weer een verschil.
    Zelfs het houtwerk doen ze zelf, want hebben ze eens ergens anders laten doen en dat voldeed toch niet aan hun maatstaven.

Het zijn zeker geen koopjes, maar ik ben toch aan het sparen voor een Squirrel Chopper + 2x12, dat is een 2-kanaals 30W top met op kanaal 1 de little chopper, en kanaal 2 de secret squirrel preamp.
    Dus 3 verschillende tone stacks in 1 versterker, zou voldoende amp moeten zijn voor de komende 10 jaar ofzo...

Ik heb een jaar of 10 geleden een Diezel VH4 + 4x12 gekocht, die combinatie kost tegenwoordig ook 4400€, dus op zich vallen die Audio Kitchen prijzen dan wel mee. Minder kanalen, maar qua sound enkele niveau's hoger. Two-rock etc. zit ook in die prijscategorie, en dan vind ik dit toch straffer.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vlammie Bekijk bericht
    Ik heb ze zelfs zien discussiëren over welk type kabel te gebruiken tussen 2 onderdelen, en hoe die moest gelegd worden, want dat maakt blijkbaar ook weer een verschil.
    Als het goed is putst iedere versterkerbouwer hiermee. Klinkt interessant, maar het is de normaalste zaak van de wereld.
    147-c Guitars

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Als het goed is putst iedere versterkerbouwer hiermee. Klinkt interessant, maar het is de normaalste zaak van de wereld.
    Alleen jammer dat niemand het kan horen en het dus bij theorie blijft.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Alleen jammer dat niemand het kan horen en het dus bij theorie blijft.
    Nouja... ik kan wat draden verlegen en je hoort het echt wel. Als ik de draden voor de gloeispanning lekker naast signaaldraden laat lopen, dan merk je dat echt wel 9even een heel extreem voorbeeld).
    147-c Guitars

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Nouja... ik kan wat draden verlegen en je hoort het echt wel. Als ik de draden voor de gloeispanning lekker naast signaaldraden laat lopen, dan merk je dat echt wel 9even een heel extreem voorbeeld).
    Dat is inderdaad een heel extreem voorbeeld en ik denk niet dat het op zo'n grote dingen slaat, want dat doe ik zelfs goed

Senior Member

Standaard

Piet heeft er wel 3000€ voor over, Klaas niet. Geert wel 2150€ voor een tweedehands en Sjoerd niet. What's the point?
    Ligt maar net aan je budget en de eisen die je aan een amp stelt.
    ALLES IS VERKOCHT!

Senior Member

Standaard

Sorry voor de open deur. Ik bedoel maar te zeggen, wat een flauwekul, zo'n bedrag voor een versterker die niet beter klinkt dan mijn 100€ modeling amp.
    ALLES IS VERKOCHT!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten