Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1264 van 1797 EersteEerste ... 264764116412141254126212631264126512661274131413641764 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 12.631 t/m 12.640 van 17961

Standaard

Eeeennn... Ja, hij is alweer terug, de nazivriend, heeft in zijn ad dit keer gezet: google groeneveldp doc. Als je dat dan doet kom je uit bij dit filmpje (lees beschrijving) http://youtu.be/-mhawAnunXA

En volgens mij heeft hij de prijs ook een beetje opgeschroefd, of was die al zo hoog?
    http://link.marktplaats.nl/754426490
    E
    En hij is spontaan ook half engelsman geworden aan de beschrijving te zien.
    Laatst gewijzigd door lespaulnmarshall; 21 december 2013 om 22:04

Senior Member

Standaard

Volgens mij is dit oud nieuws, we moeten het maar met rust laten. Er lopen nou eenmaal heel wat gekken rond...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jambi Bekijk bericht
    Wil natuurlijk niemand dood maken met een blije mus.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Mijn moedertje zei altijd al, Gibson's wegen zijn duister en zelden doorgrondelijk
    VINYL GEZOCHT!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door .slash. Bekijk bericht
    Volgens mij is dit oud nieuws, we moeten het maar met rust laten. Er lopen nou eenmaal heel wat gekken rond...
    Is inderdaad al langs geweest, maar hij is nu weer terug. Het ging me in ieder geval niet zo zeer om zijn nazi uitingen maar meer om de prijs. Er staat ineens een verhaal over dat dit de enige linkshandige es-165 ter wereld zou zijn en volgens mij is de prijs spontaan veel hoger gewoorden, dat wilde ik alleen even checken.

Senior Member

Standaard

Ik weet niet of er hier mensen zijn die daadwerkelijk z'n eerdere filmpjes hebben gezien en de tekst die hij zingt in z'n eigen YouTube filmpje, maar de man is naar mijn weten geen nazi, noch heeft hij er sympathie voor. Zijn ideeën omtrent het ontkennen van de gaskamers is licht uitgedrukt nogal verwerpelijk en zijn ideeën over de Joden in het algemeen dusdanig verzuurd dat je het gerust antisemitisch kunt noemen, maar hij haalt o.a. de politiek van Israël richting de Palestijnen aan bijvoorbeeld. Helaas linkt hij het dan aan al het, in zijn ogen, kwade van de Joden in het algemeen en dat kan ik dan weer niet delen, verre van.

Verder ook een uiterst trieste actie om via een zogenaamde advertentie z'n boodschap de wereld in te sturen, dat staat voor mij ook buiten kijf. Zijn verhaal over de enige linkshandige versie en dergelijke en er dan zo'n prijs bij zetten, het zal echt niet zijn om de gitaar te kunnen verkopen. Hij wil enkel zijn boodschap verspreiden. Beetje een zielig mannetje... En dan in zijn geval nog links zijn ook, dat heeft dan wel weer wat.

Senior Member

Standaard

Anyway: reden genoeg om m weer ff te melden bij de redactie van MP
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Oke en dit is dan het laatste wat we wat mij betreft over deze dumbass gepost hebben..

Senior Member

Standaard Twijfel over een advertentie topic

Klopt deze ad?

http://link.marktplaats.nl/758648144
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Die is wel echt hoor. Die Tribute series zijn niet zo duur. Al kan hij er mijns inziens nog wel wat meer voor vangen dan z'n vraagprijs, getuige ook een al wat hoger bod.

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Volgens mij is dit de special faded serie en is de vraagprijs wat aan de hoge kant

Senior Member

Standaard

Euh... hu??? Het was net nog een Les Paul uit de Tribute series.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten