Beetje rare headstock d'r bij, noch tele of firebird maar bitch'n looking.
Geen gas of liever gezegd, teveel liefde voor mijn oude Deluxe maar de Magnatone reissue klinkt als een amp waar mijn gitaren heel goed zouden mee kunnen opschieten
Beetje rare headstock d'r bij, noch tele of firebird maar bitch'n looking.
Geen gas of liever gezegd, teveel liefde voor mijn oude Deluxe maar de Magnatone reissue klinkt als een amp waar mijn gitaren heel goed zouden mee kunnen opschieten
Fantastisch!!! Ik hou enorm van dit soort cleane geluiden. Ik vind het alleen lastig om te beoordelen hoe groot de invloed is van de gitaar op het geluid en hoe groot dat van de versterker...., als je snapt wat ik bedoel (als ik deze kromme zin lees snap ik 'm zelf amper).
Enfin, ik gok dat ik hier 50% gitaar hoor en 50% versterker. Ik weet dus ook niet zeker waar ik nou het best op zou moeten gassen. In ieder geval niet op het uiterlijk van de gitaar, al zou ik er prima mee kunnen leven als het ding een telecaster headstock zou hebben.
Maar als ik dit soort geluiden tevoorschijn zou kunnen toveren met die gitaar icm mijn Voxjes, dan zou ik er een spreekwoordelijke moord voor doen.![]()
Duesenberg Starplayer Tv Mike Campbell
Groetjes, Soul
1990 Caballero - 2012 Fender Strat standard Mex Lake Placid Blue “Isabelle” - 1999 Fender Tele Brad Paisley Pink - 2012 Vox VT40+ - 2007 Duesenberg Starplayer TV Mike Campbell - 2013 Rickenbacker 4003 Fire Glo - 2013 Rumble 15
Na lange tijd niet ge-gitaard te hebben ben ik dan toch weer een beetje aan het plukken, zo zag ik bij een gitaarwinkel in Mechelen een Fender Stratocaster hangen in Lake Placid Blue.
Nu ben ik echt totaal geen Fender liefhebber maar in die kleur kan hij me best wel bekoren.
Ik kan dan spreken van ieniemini beetje GAS voor die gitaar.
Toooooooooooooooone!!!
http://www.thomann.de/nl/guild_d12512.htm Deze 12-string Guild wil ik wel hebben, maar zul je net zien dat ik 'm nergens kan testen...
Ja, ik denk dat ik hem ondanks slechte ervaringen met online bestellen maar gewoon laat leveren binnenkort. Kan ik 'm altijd nog terugsturen als 'ie niet bevalt.
Ben op een zeer coole mod uitgekomen, enkel de looks zijn al geweldig !!!
Trixie op de gitaar van haar papa
s.
Laatst gewijzigd door stijnkenens; 29 december 2013 om 02:20 Reden: zo onder de insruk, vergeten te signeren ...
Lennon deed het met een CC, met 2 P90's kan je net zo goed gelijk een Special pakken?
![]()
ik heb GAS voor een Fender American Special Strat.. heeerlijke lichte maple neck met grote kop, lekker surfkleurtje:
ook voor deze Tele:
natuurlijk de geijkte modellen, maar ik heb beiden nog niet (gehad).
Laatst gewijzigd door da Liks; 29 december 2013 om 10:21
Favorieten/bladwijzers