Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1260 van 1797 EersteEerste ... 260760116012101250125812591260126112621270131013601760 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 12.591 t/m 12.600 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Montecristo Bekijk bericht
    die "screenshots"zijn er voor om de nieuwprijs aan te geven. Op de laatste foto zie je de handel bij elkaar. Lijkt mij gewoon ok.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jan7 Bekijk bericht
    http://www.leboncoin.fr/instruments_...68.htm?ca=19_s
    De verkoper laat er geen twijfel over bestaan:
    "Toutes les pédales de la photo sont bien de clones et non des originales"

maar hierdoor ga ik dus twijfelen aan andere advertenties.
    't Is welliswaar een advertentie op een Franse site, maar aangezien ik er kijk zullen anderen het ook wel doen, en uiteindelijk gaan deze pedaaltjes dus (net als de Gibsuns) ooit een keer als 'the real deal' op marktplaats, ebay of tweedehands belanden.
    Eens te meer een goede reden om er het doosje, handleiding etc. bij te vragen (wat ik nu al meestal doe, al was het maar omdat dat de herverkoop makkelijker maakt)
    Nep of niet, maar het ziet er zeer aanlokkelijk uit. Er zitten toch behoorlijk wat pedalen bij die ik graag aan de tand zou willen voelen. Natuurlijk de zvex-klonen, maar ook de tube driver en enkele andere. Staat er geen prijs bij?

O wacht, ik zie dat hij de pedaaltjes per stuk verkoopt en de prijzen staan erachter. Niet bepaald overdreven goedkoop. Hoewel sommige gasten misschien een hele harde plasser zullen krijgen bij het zien van de prijs van de namaak Klon Centaur (€150,- meen ik). Toch een flink stuk minder dan de €800,- die je voor een originele 2de hands zal moeten neerleggen.
    Laatst gewijzigd door vulvasonic; 19 december 2013 om 03:35
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arcane Bekijk bericht
    die "screenshots"zijn er voor om de nieuwprijs aan te geven. Op de laatste foto zie je de handel bij elkaar. Lijkt mij gewoon ok.
    My bad, ik heb die laatste foto nooit gezien, de gebrekkige advertentietekst in combinatie met de screenshots deden mij afhaken.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    O wacht, ik zie dat hij de pedaaltjes per stuk verkoopt en de prijzen staan erachter. Niet bepaald overdreven goedkoop. Hoewel sommige gasten misschien een hele harde plasser zullen krijgen bij het zien van de prijs van de namaak Klon Centaur (€150,- meen ik). Toch een flink stuk minder dan de €800,- die je voor een originele 2de hands zal moeten neerleggen.
    Vind ik heel veel geld voor een DIY kloontje. Zie ze meestal zo tussen de 80 en 100 voorbijkomen, een enkele keer 120 ofzo.
    Voor 150 zou ik het wel weten, zou ik niet moeilijk gaan doen met een DIY dingetje wat toch altijd een gok blijft, dan kun je net zo goed eventjes doorsparen en een aluminium flacon, walrus voyager of tone monk phoenix kopen. Echte klons gaan inmiddels al tussen de 1500 en 2000 dollar, als je het mij vraagt het blijft een pedaal..... Voor dat geld kun je ook gewoon een degelijke amp kopen en die lekker opendraaien, hoewel ik ook moet toegeven dat mijn walrus voyager (een van de bovengenoemde klon kloons) behoorlijk goed klinkt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lespaulnmarshall Bekijk bericht
    Vind ik heel veel geld voor een DIY kloontje. Zie ze meestal zo tussen de 80 en 100 voorbijkomen, een enkele keer 120 ofzo.
    Voor 150 zou ik het wel weten, zou ik niet moeilijk gaan doen met een DIY dingetje wat toch altijd een gok blijft, dan kun je net zo goed eventjes doorsparen en een aluminium flacon, walrus voyager of tone monk phoenix kopen. Echte klons gaan inmiddels al tussen de 1500 en 2000 dollar, als je het mij vraagt het blijft een pedaal..... Voor dat geld kun je ook gewoon een degelijke amp kopen en die lekker opendraaien, hoewel ik ook moet toegeven dat mijn walrus voyager (een van de bovengenoemde klon kloons) behoorlijk goed klinkt.
    Die fransoos met zijn clone pedalen vraagt ook geen 150,- maar tussen de 30 en 150,- eigenlijk vind ik het wel oke prijzen:

1. Noise Gate basé sur le schéma de Totovai (excellent résultat) 50€
    2. Super Buffer de chez AMZ 30€
    3. Super hard on de zvex 70€
    4. Box of metal de zvex (avec noise gate) 90€
    5. Klon Centaur 120€
    6. Tube Driver (pédale à lampe) 150€
    7. OKKO diablo Gain+ 120€
    8. G2D Morpheus (disot metal avec noise gate) 70€
    9. Plexitone (version complète avec boost) 100€
    10. Box of metal Zvex (version sans noise gate) 50€
    11. Box of Rock Zvex 80€
    12. Fuzz factory Zvex 70€
    13. Snow white Mad professor 100€
    14. Ibanez tubescreamer TS808 60€
    15. Deep blue delay Mad professor 100€
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Standaard

Mijn probleem was niet zozeer de prijs, noch dat hij pedalen gecloned heeft maar wel dat hij het 'artwork' letterlijk gekopieerd heeft, waardoor ze op het eerste zicht niet meer van de echte te onderscheiden zijn, en de koper zo'n pedaal later 'als echt' gaat verkopen op marktplaats. Ik bedoel dan vooral die van zvex en mad professor.
    Ik zou het dus geen clonen maar pure namaak noemen.
    Laatst gewijzigd door jan7; 19 december 2013 om 12:41

Standaard

Mijn probleem was niet zozeer de prijs, noch dat hij pedalen gecloned heeft maar wel dat hij het 'artwork' letterlijk gekopieerd heeft, waardoor ze op het eerste zicht niet meer van de echte te onderscheiden zijn, en de koper zo'n pedaal later 'als echt' gaat verkopen op marktplaats. Ik bedoel dan vooral die van zvex en mad professor.
    Een aantal zijn wat betreft de looks inderdaad erg goed gemaakt, maar... Het blijft een slecht fototje natuurlijk. Misschien zie je in het echt wel veel makkelijker dat het om gekloonde pedalen gaat.

Senior Member

Standaard

Daar heb je helemaal gelijk in. Ook ik heb een zvex sho kloon, MAARRRRRR in mijn geval zit er een extra schakelaar op, een kek LED lampje en een adapter aansluiting. Bovendien is het hele uiterlijk aangepast. Dan kun je onmogelijk van een echte kloon spreken. Als ik 'm ooit mocht verkopen (wat ik trouwens NOOIT zal doen, want dat ding is heilig voor me), zal niemand denken dat het feitelijk een opgewaardeerde sho kopie is.

Exacte kopieën, waarbij zelfs de kleuren en logo's en alles is nagebouwd, daar heb ik altijd wat moeite mee.

Zie hier, mijn 'soort van' Super Hard On.

GOLDMEMBER GN FESTIVAL

Standaard

Hmm, deze advertentie had tien minuten geleden nog als titel "Gibson Slash waarschijnlijk zeer vette imitatie"...
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BamBuFan1 Bekijk bericht
    Hmm, deze advertentie had tien minuten geleden nog als titel "Gibson Slash waarschijnlijk zeer vette imitatie"...
    Ik zie niks geks, maar ik ben niet bepaald de grootste Gibson kenner. Ik zou er trouwens nog geen €500,- voor over hebben, al stond er 300 keer Gibson op.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten