Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1256 van 1797 EersteEerste ... 256756115612061246125412551256125712581266130613561756 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 12.551 t/m 12.560 van 17961

Standaard

Heb dit als antwoord gekregen over die groene tele:

Ik heb deze gitaar op 20-08-2009 bij Muzikaza gekocht in Roermond de bon is aanwezig.
    Het is een Fender Telecaster Custom relic in de 65 style.
    Ik heb destijds van de verkoper begrepen dat zij een aantal exemplaren hebben laten komen uit Amerika die er zo heftig gehavend uitzien.
    Hoe exact de codering is weet ik niet er staat alleen een serie nummer op de neckplate 51281.
    Ik ben gevallen voor het geluid en de rest deed er niet meer toe.

De gitaar is altijd door een professioneel bedrijf afgesteld, maar is al lange tijd niet gebruikt geweest, dus kan wel beter denk ik.
    Dit wil ik eventueel ook wel voor je verzorgen, zo duur is dat niet circa 30euro.

Ik heb op deze gitaar altijd weinig op gespeeld omdat ik als herintreder maar moeizaam kon wennen aan de dikke boatneck.
    Daardoor ziet de gitaar en koffer er ook als nieuw uit.
    Van de goodybag is alleen de strap nog over, het doekje is gebuikt op te poetsen helaas.

Hopende je hiermee wat verder op weg geholpen te hebben.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Het is geen Fender. Ik heb het eens volledig nageplozen voor een forumlid (Venlonaer dacht ik), en het klopt niet (fender CS heeft nooit een true-vintage serienummer, daar zit ALTIJD een letter in (R, of CS, of VR of,...). Het is een samenraapsel van onderdelen van OEM-leveranciers (zoals allparts, warmoth,...). Misschien heeft hij de PB nog met de lijst van dingen die niet kloppen (een CS65 zou bvb al een veneer fretboard met smalle spacing van de 12th position dots moeten hebben, en dat heeft deze al niet)
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Standaard

Ik zal het hem wel melden.

Standaard

Ik heb het hem verteld, en hij is er verrasd over, hij gaat het verder uitzoeken zegt hij.

Standaard

verrasd

verrasd

verrasd

Senior Member

Standaard

Ver-ast....
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Klopt ik heb deze ook op het oog gehad.Helaas fake....

Senior Member

Standaard

Ik ben totaal geen Fender kenner, maar ik vond als je naar de gitaar kijkt het 'geheel' gewoon niet kloppen. Ik was naar een uur zoeken nog geen fender telecaster tegengekomen met vergelijkbaar relic patroon. Vond ik al verdacht genoeg. De hals vind ik wel erg gaaf

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Ver-ast....
    Sorry, ik zie mijn eigen fout in, snap niet hoe ik die heb kunnen maken, maar ver-ast klopt helaas ook niet, het is verrast.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lespaulnmarshall Bekijk bericht
    Geen verdachte ad ofzo, heb alleen mijn bedenkingen, ziet er nogal amateuristisch uit.
    Je zou trouwens ook gewoon een ebow of sustainer kunnen gebruiken lijkt me.

http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr
    JLW Electronics....., en dan in je advertentie zelf niet kunnen uitleggen wat je dan verkoopt

Oke dan maar ff googlen, uhh....., nou mooi hoor

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten