Cocu doet z'n Soes weg.....
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr
Leuke plank, weinig centjes, rennen dus....
Cocu doet z'n Soes weg.....
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr
Leuke plank, weinig centjes, rennen dus....
absoluut , stond hij hier in de buurt dan wist ik niet hoe snel ik hem op moest halen, dit zijn erg goede gitaren, heb ze wel vaker gezien met grand suzuki op de kop.
en wat is er mis met de man op de foto? hij heeft mijn postuur dat maakt hem nog niet dom, hooguit onwetend.
Ja Eindhoven was mij ook ff te ver, anders had ik 'm in een andere rubriek gepost..
Niet ver van hier maar kan er niets mee doen. Jammer genoeg zijn de foto's ook nogal donker. Maar ja, de kenner (wietse bijv.) weet al snel genoeg.
Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!
Welke veilingsites zijn dat allemaal, als ik dat vragen mag? Ik snap dat jij naar specifieke pedalen/merken op zoek bent, terwijl ik meer naar van alles en nog zoek, als het maar een echt koopje is, en dan is het best om elke dag te kijken. Dikwijls ben ik zelfs dan al te laat en is het diezelfde dag al verkocht of gereserveerd voor iemand anders.
Ik keek eerst enkel op marktplaats.nl en tweedehands.be maar aangezien de verzending vanuit Duitsland, Frankrijk of UK evenveel kost als vanuit Nederland en ik genoeg Duits, Frans en Engels spreek, ben ik mijn werkterrein wat aan het uitbreiden.
Het handige aan marktplaats.nl en tweedehands.be is dat je een specifieke rubriek 'effecten/pedalen' hebt, terwijl er bij andere websites maar één algemene rubriek 'muziekinstrumenten' is.
Tenzij je naar een speciaal effect/pedaal of merk op zoek bent, moet je daar veel advertenties (piano's, drums, harpen, violen etc etc) doorworstelen om af en toe iets gepast tegen te komen.
Wat ook retevervelend is, dat je op sommige sites niet kan zien wat die persoon nog allemaal aanbiedt.
Ik heb er hieronder wat geplaatst alsook of ze een specifieke effecten subrubriek hebben.
Als test of een website eventueel in aanmerking komt, geef ik gewoonlijk 'Big Muff' of 'Electro-Harmonix' in, en als dat slechts 2 resultaten oplevert dan weet ik dat het al niks wordt.
België:
tweedehands.be/effecten
kapaza.be/muziekinstrumenten
Nederland:
marktplaats.nl/effecten
speurders.nl/effecten
Duitsland:
kleinanzeigen.ebay.de/muziekinstrumenten
Frankrijk:
leboncoin.fr/muziekinstrumenten
UK:
Voorlopig nog geen (goede) gevonden. Zouden die allemaal ebay.co.uk gebruiken?
Bij Ebay merk ik soms dat je toch best via de landelijke extensie zoekt, want via je 'nationale' ebay site zoeken en dan 'europa' of wereldwijd kiezen levert volgens mij toch minder resultaten op dan rechstreeks via de ebay site van het land zelf. Dikwijls moet je dan wel de verkoper even contacteren met de vraag of ze ook naar het buitenland willen verzenden, en tot op heden ging iedereen daarmee akkoord.
ebay.be/effecten (verwaarloosbaar aanbod)
ebay.de/effecten (heel groot aanbod)
ebay.co.uk/effecten (heel groot aanbod)
ebay.nl/effecten (beperkt aanbod)
Ebay.com (US) is wegens verzendings- en importkosten zelden interessant vind ik.
Gek genoeg(?) zijn de tweedehans prijzen doorgaans het laagst in Nederland en België.
En blijkbaar zijn er ook steeds wat aanbieders die nog nooit van bax-shop of thomann gehoord hebben en hun pedaal haast even duur of soms zelfs duurder aanbieden dan dat je het in nieuwstaat(+3jaar garantie) kan kopen.
Het nadeel aan die buitenlandse sites is dat je leuke aanbiedingen tegenkomt maar die vallen dan onder de noemer 'te mooi om waar te zijn' en je kan niet even snel langs rijden. Bijvoorbeeld:
Sansamp Classic (foto van internet) voor 85 euro
Opamp Big Muff V5 (foto van internet) voor 60 euro
Maar misschien heb jij dus nog links naar andere leuke tweedehands websites.
Laatst gewijzigd door jan7; 13 december 2013 om 18:01
Nou wordt ie helemaal lekker! Heeft zijn huiswerk gedaan zegt ie:
http://link.marktplaats.nl/754426490
€10.000
Dat ding op de slagplaat is volgens mij overigens niet origineel....
Laatst gewijzigd door beruk; 16 december 2013 om 16:20
Mwa...
Favorieten/bladwijzers