Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mezelf Bekijk bericht
SG 61 reissue uit 2007. Classic White finish. Vanaf afgelopen zondag in mijn bezit

Dit blijft voor mij toch nog altijd één van de mooiste SG's die je maar kan krijgen. Ik hou sowieso van die 'junior slagplaatjes' en de kleur maakt het helemaal af. Gek dat ik dit wit voor een SG helemaal het einde vind, terwijl ik zoiets op veel andere gitaren helemaal niks vind. Prachtig, deze SG!!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jay75 Bekijk bericht
Munne Silver Sparkle Custom Shop

Tsja en dak komt ineens zoiets voorbij. Ik ben dol op sparkle finishes en zeker ook in deze kleur. Wederom 'half slagplaatje', helemaal geweldig!!!!
Proberen jullie me allemaal gek te maken of zo? Gisteren al die mooie Gretsches en nu weer enkele schitterende voorbeelden van mijn eerste echte grote liefde op gitaargebied, de SG.

Ik zit alleen altijd met een zekere angst te kijken naar dit vibrato systeem. Ik moet bekennen dat ik er geen enkele ervaring mee heb (ja, ik heb er ooit een slinger aan gegeven op een stokoude SG, waarna het ding meteen ernstig was onstemd), maar iets zegt me dat het ten eerste een tonesucker kan zijn en dat je het ding vooral met rust moet laten om ontstemmen te voorkomen. Ik hoop dat iemand mij daarin gerust weet te stellen (Jay75?).