Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1080 van 1260 EersteEerste ... 805809801030107010781079108010811082109011301180 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.791 t/m 10.800 van 12594

Discussie: Post je collectie

Senior Member

Standaard

FJG schaffte zich een CNC router om grotere series te kunnen draaien, dat gaf de doorslag.

Hier is mijn Greco Super Real uit 1980, nog luthier style.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    FJG schaffte zich een CNC router om grotere series te kunnen draaien, dat gaf de doorslag.

Hier is mijn Greco Super Real uit 1980, nog luthier style.

Schitterend! SE-800?

Als reactie op je CNC router argument; Tokai had een CNC router eind 1981, Fujigen vroeg 1982. Dus dat zal niet de reden zijn geweest.
    Tokai begon al in 1980 met het uitbesteden van de lagere modellen naar een fabriek in Matsumotu (zelfde stad als waar de hoofdfabriek van Fujigen staat) omdat ze de vraag niet konden bijhouden. Ik denk dat het met volumes te maken heeft.

Senior Member

Standaard

ja, de 800. Als ik hem vergelijk met een Fender Japan strat van 2 jaar later, een wereld van verschil, alsof de Greco uit een ander parallel universum komt. Het heeft me altijd verbaast dat Fuji is gekozen op basis van de Greco's (neem ik aan) en dat er dan een andere gitaar uitrolt.

Senior Member

Standaard

Ben al een weekje de trotse eigenaar van een fender classic player jazzmaster, in shell pink!

Heb al meerdere gefronste wenkbrauwen gezien wat betreft de kleur, maar het deert niet wat een heerlijke gitaar en wat een verschil mijn mijn thinline tele…die bleek helemaal op te zijn.

Senior Member

Standaard

Ik vind 'm schitterend!!! En shell pink is een fantastisch mooie finish. Ik zou 'm met veel graagte om mijn nek zien hangen. Gefeliciteerd en speel ze!!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door titzenpitzer Bekijk bericht
    Ben al een weekje de trotse eigenaar van een fender classic player jazzmaster, in shell pink!

Heb al meerdere gefronste wenkbrauwen gezien wat betreft de kleur, maar het deert niet wat een heerlijke gitaar en wat een verschil mijn mijn thinline tele…die bleek helemaal op te zijn.
    alleen echte mannen spelen met shell pink! met witte slagplaat zou er wel minder gefronst worden, dat is nl een winning combo imo, maar ook nu: beauty!

Standaard

Net geruild tegen mijn oude Ibanez RS1000 (niet helemaal origineel) die ik al maanden probeer te slijten:

Tevens mijn enige gitaar nu.

Standaard

Update van de mijne. Het enige wat ik nodig heb is een Lead 12, model 5005. Ik had een maand geleden ook een Lead 12, maar een uit 1989, het model met de vier in-/outputs. Ik ben op zoek naar het model met de twee of het model met de drie in-/outputs, namelijk uit 1985 of eerder.

1990 Gibson LP Custom (standaard pickups vervangen door Tim Shaws uit een Gibson Les Paul Standard Heritage 80).
    1982 Marshall JCM800 buizenbak, model 4010 - met de (geliefde?/zeldzame?) Celestion G12-65 speaker.
    1985 Marshall Master Lead Combo, model 5010 - JCM800 gebaseerde transistorbak met een Celestion G12-70 speaker. Deze gaat mee naar ons huis in Bosnië.
    Verder nog..
    BOSS TU-3 tuner pedaal.
    BOSS RC-3 loop station.
    BOSS Keeley modded DD-3 digital delay.
    BOSS Keeley modded SD-1 - 5 star mod.

Laatst gewijzigd door Majmun; 3 december 2013 om 12:15

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Majmun Bekijk bericht
    Update van de mijne. Het enige wat ik nodig heb is een Lead 12, model 5005. Ik had een maand geleden ook een Lead 12, maar een uit 1989, het model met de vier in-/outputs. Ik ben op zoek naar het model met de twee of het model met de drie in-/outputs, namelijk uit 1985 of eerder.

1990 Gibson LP Custom (standaard pickups vervangen door Tim Shaws uit een Gibson Les Paul Standard Heritage 80).
    1982 Marshall JCM800 buizenbak, model 4010 - met de (geliefde?/zeldzame?) Celestion G12-65 speaker.
    1985 Marshall Master Lead Combo, model 5010 - JCM800 gebaseerde transistorbak met een Celestion G12-70 speaker. Deze gaat mee naar ons huis in Bosnië.
    Verder nog..
    BOSS TU-3 tuner pedaal.
    BOSS RC-3 loop station.
    BOSS Keeley modded DD-3 digital delay.
    BOSS Keeley modded SD-1 - 5 star mod.

Mijn god, wat ziet er dat een schoonheid uit zeg!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rafke Pafke Bekijk bericht
    Mijn god, wat ziet er dat een schoonheid uit zeg!
    Bedankt!

Wat betreft de (mijn) nieuwe Marshall aan de linker kant; toen ik hem maandagavond had gekocht kwam ik thuis, heb ik hem even schoon gemaakt van al het stof en vervolgens checkte ik Marktplaats even... En dan zie ik de transistor versie van mijn (aan de rechtse kant) buizen versterker te koop staan. Dat is het model met de McKenzie speaker. Ben nu even aan het kijken voor een eventuele ruil met de mijne.

Die pedalen gebruik ik overigens bijna nooit, op de BOSS TU-3 tuner na.

Hier bijna een zelfde foto, allen deze heeft iets wat jullie wel bekend voorkomt..

Laatst gewijzigd door Majmun; 4 december 2013 om 16:48

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten