Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
Hoe Vulv mierenneukt, mierennneukt ie niet half zo mierig als wanneer ik mierenneuk.

Want 'Mario was het toch' is een duidelijke aanwijzing dat Vulv het tijdelijke met eeuwige heeft verwisseld. Uit het RIP draadje blijkt daarvan niks. En ook HanS (die ik clairvoiant heb geconsulteerd - alhoewel ik vermoed dat ie dat in alle toonaarden zal ontkennen) weet van niks.

Dus voorlopig houd ik het op de tekst: 'Mario is het toch'.........

Verder blijft het de vraag of de vraag goed is gesteld. Iets waarover ik - nul theorie - geen benul van heb.
En geen benul hoef te hebben omdat ik volgens Rizz toch al goddelijk zing.
Vriendelijke groet, Gus
Dank voor deze niet onbelangrijke aanvulling. Ik heb me bewust gehouden tot het wijzen op enkele muziektheoretische fouten, anders zou ik wel aan de gang kunnen blijven (en ik ben toch altijd al zo lang van stof).

Wil ik je bij dezen toch nog even wijzen op het feit dat ik weliswaar nog adem en zo, maar dat ik me evengoed met behoorlijke regelmaat eerder dood voel dan levend. Het gevolg van een ietwat uit de hand gelopen manier van 'leven' en enkele zeer ongelukkige tegenslagen op mijn fysiek, geheel losstaand van mijn uitbundige levensstijl in mijn (recente) verleden.

Ik pleit hiermede voor een ietwat voorzichtiger en mildere aanpak van meneer Rizz, die ik inmiddels heb leren kennen als een zeer sympathieke jongeman. We hoeven hem geenszins met zijden handschoentjes aan te pakken, maar een weinig terughoudendheid in de wijze waarop wij hem trachten te behoeden voor vergelijkbare taalkundige of muziektheoretische fouten in de toekomst zou ons sieren.
Laat ik het anders formuleren. Ik heb er het volste vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen met onze geliefde Rizz. Want geliefd is hij zeker!