Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 413 van 866 EersteEerste ... 313363403411412413414415423463513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.121 t/m 4.130 van 8652

Standaard

Niet echt. De mxr is voor synth geluiden, de pog2 voor een strakke (poly)octaver en orgelsounds en de whammy voor het benden/shiften.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuperFuzz Bekijk bericht
    Ik vind die George L pluggen helemaal niet dik en dat zo'n kabeltje een beetje stijf is maakt toch helemaal niets uit als je alles gewoon vastzet op je pedalboard?

Ik ben altijd tevreden geweest over George L kabeltjes. De enige reden dat ik ze niet meer heb is omdat ik op een gegeven moment dezelfde redelijk kleine setup had, waardoor ik net zo goed gesoldeerde kabels kon gebruiken en dat is nog altijd het stevigste. En ja de pluggen en kabels zijn dan dikker, maar hoe meer spul je hebt en hoe dichter je alles bij elkaar legt, hoe onhandiger het wordt. Maar dat is een andere discussie.
    Kleine rectificatie op mijn afgeven op George L. Ik heb laatst, in ruil voor een wederdienstje, een zooi George L pluggen aan Harold gegeven. Ik ben er nu dus achter waarom ik die pluggen aan de grote kant vond en wat onhandig. De versie die ik had schijnen de .255 versie te zijn. Er is dus ook een .155 versie en dat wist ik dus niet! Voorlopig doe ik even geen uitspraken meer over George L.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Kleine rectificatie op mijn afgeven op George L. Ik heb laatst, in ruil voor een wederdienstje, een zooi George L pluggen aan Harold gegeven. Ik ben er nu dus achter waarom ik die pluggen aan de grote kant vond en wat onhandig. De versie die ik had schijnen de .255 versie te zijn. Er is dus ook een .155 versie en dat wist ik dus niet! Voorlopig doe ik even geen uitspraken meer over George L.
    Jep, heb de .255 thuis liggen en dat is net zo dik, maar veel stugger dan gewone gitaarkabels. Voor een pedalboard eigenlijk veel te dik ...

Senior Member

Standaard

't Is al effe geleden dat ik iets heb gepost, ondertussen al heel wat dingen veranderd! Het zoveelste 'eindelijk is mijn board af'-board. Ken je't…

Whetstone phaser - way huge green rhino - BE hoof fuzz - boss PS3 - boss PN2 - diamond vibrato - ernie ball JR - tuner - strymon capistan. Alles naar mijn super reverb die blijkbaar op sterven na dood is!

Senior Member

Standaard

ik heb momenteel een klein probleempje: qua effecten ben ik momenteel best tevreden (en sowieso even zuinig aan doen met nieuwe pedalen), maar doordat mijn volumepedaal toch echt te groot is voor m'n pedalboard heb ik zowaar ruimte over...

..gek genoeg stoort me dat best wel.

Senior Member

Standaard

Iemand ervaring met deze haakse pluggen: http://www.redco.com/Neutrik-NP2RX.html ?

Zijn die te lomp (te groot) om tussen pedalen te zetten ?
    Mooie spullen, maar kun je ook een beetje spelen?

Senior Member

Standaard

Dat zijn behoorlijk dikke pluggen. Wel stevig, dat wel. Maar als je aansluitingen naast elkaar uitkomen dan moeten je pedaaltjes wel een aardig stukje uit elkaar staan met deze jongens.
    DA - doet je goed!

Senior Member

Standaard

Ok, bedankt!

Senior Member

Senior Member

Standaard

Die switchcrafts heb ik goede verhalen over gelezen.

Ik heb zelf hier een patchkabeltje van in elkaar gesoldeerd, lijkt goed.

Lava Plug Solder Version

Je moet er wel een beetje handigheid in krijgen, vooral de juiste lengtes strippen vergt oefening, maar dan heb je een heel degelijk patchkabeltje, met een minimaal plugje.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten