Niet echt. De mxr is voor synth geluiden, de pog2 voor een strakke (poly)octaver en orgelsounds en de whammy voor het benden/shiften.![]()
Niet echt. De mxr is voor synth geluiden, de pog2 voor een strakke (poly)octaver en orgelsounds en de whammy voor het benden/shiften.![]()
Kleine rectificatie op mijn afgeven op George L. Ik heb laatst, in ruil voor een wederdienstje, een zooi George L pluggen aan Harold gegeven. Ik ben er nu dus achter waarom ik die pluggen aan de grote kant vond en wat onhandig. De versie die ik had schijnen de .255 versie te zijn. Er is dus ook een .155 versie en dat wist ik dus niet! Voorlopig doe ik even geen uitspraken meer over George L.![]()
't Is al effe geleden dat ik iets heb gepost, ondertussen al heel wat dingen veranderd! Het zoveelste 'eindelijk is mijn board af'-board. Ken je't…![]()
Whetstone phaser - way huge green rhino - BE hoof fuzz - boss PS3 - boss PN2 - diamond vibrato - ernie ball JR - tuner - strymon capistan. Alles naar mijn super reverb die blijkbaar op sterven na dood is!
ik heb momenteel een klein probleempje: qua effecten ben ik momenteel best tevreden (en sowieso even zuinig aan doen met nieuwe pedalen), maar doordat mijn volumepedaal toch echt te groot is voor m'n pedalboard heb ik zowaar ruimte over...
..gek genoeg stoort me dat best wel.
Iemand ervaring met deze haakse pluggen: http://www.redco.com/Neutrik-NP2RX.html ?
Zijn die te lomp (te groot) om tussen pedalen te zetten ?
Mooie spullen, maar kun je ook een beetje spelen?
Dat zijn behoorlijk dikke pluggen. Wel stevig, dat wel. Maar als je aansluitingen naast elkaar uitkomen dan moeten je pedaaltjes wel een aardig stukje uit elkaar staan met deze jongens.
DA - doet je goed!
Ok, bedankt!
Misschien deze dan: http://www.redco.com/Switchcraft-228.html ?
Die switchcrafts heb ik goede verhalen over gelezen.
Ik heb zelf hier een patchkabeltje van in elkaar gesoldeerd, lijkt goed.
Lava Plug Solder Version
Je moet er wel een beetje handigheid in krijgen, vooral de juiste lengtes strippen vergt oefening, maar dan heb je een heel degelijk patchkabeltje, met een minimaal plugje.
Favorieten/bladwijzers