Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1078 van 1260 EersteEerste ... 785789781028106810761077107810791080108811281178 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.771 t/m 10.780 van 12594

Discussie: Post je collectie

Standaard

Wow, indrukwekkend!
    Die Strymon is ook een vet pedaal.
    Geen Fuzz?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kapepper Bekijk bericht
    Ja, eigenaardig genoeg, ondanks alle wear en tear is ze stuctureel prima in orde. geen cracks, geen neck reset. actie is prima en vooral heel luid voor zo een klein ding. en weegt amper iets. ik denk dat ze nooit in een gitaarkoffer is gelegd na spelen
    nog een fotootje

en ja, de teles hebben wrh's
    Ik neem voor het gemak maar even aan dat deze gitaar al behoorlijk gehavend was toen je 'm kocht, maar wat mij aan deze foto enorm opvalt is de rand aan de onderzijde van het klankgat. Het hout is daar letterlijk voor een stukkie verdwenen! Wat doe je ermee? Vreet je het ding op of zo? Of mep je het hout daar bij iedere brute aanslag stukje bij beetje weg?
    Wonderlijk!

Maar inderdaad zeg, wat een heerlijke gitaar om naar te kijken (en waarschijnlijk ook om op te spelen). Voor dit soort gevallen is de term 'mojo' uitgevonden. En deze gitaar heeft daar bakken van. Prachtig!
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Mijn collectie:

Amps:

- Mesa Boogie Stiletto Deuce I + 1936 met G12-65's
    - Marshall JMP 2204 + 1960A met G12T-75's

Gitaren vlnr:

- Gibson Les Paul 40th anniversary '59 reissue VOS Custom Shop ('99)
    - Gibson Les Paul Standard Honey Burst 2003
    - Fender Telecaster Made in Korea 2006
    - Eastman AC120 CE
    - Music Man Axis Super Sport (gemodificeerd met piezo brug)

Pedalboard:

- Cry Baby Wah GCB95
    - TC Polytune
    - Xotic RC Booster
    - Coron Distortion 15
    - MXR Phase 90 script logo
    - Ibanez DCF10
    - Ibanez CS5
    - Strymon Timeline
    - Musicomlab EFX MKII
    - De Goudie FX 808+ staat niet aangesloten.
    - dat zwarte pedaaltje is om mijn 2e master te schakelen van de Marshall JCM 800 2204, die in de oefenruimte staat, en dus niet op de foto staat.

Ook ontbreken mijn '95 standard sunburst Strat (staat in de woonkamer), Gibson ES 335 (zit in z'n koffer), Marshall 2104 (Dr Tube modded; is in reparatie) en nog een spaanse gitaar (staat ook in de woonkamer).
    Verdomme Henri, dit is ook niet bepaald vies! Je bent behoorlijk voorzien (om me maar eens mild uit te drukken).
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Ik neem voor het gemak maar even aan dat deze gitaar al behoorlijk gehavend was toen je 'm kocht, maar wat mij aan deze foto enorm opvalt is de rand aan de onderzijde van het klankgat. Het hout is daar letterlijk voor een stukkie verdwenen! Wat doe je ermee? Vreet je het ding op of zo? Of mep je het hout daar bij iedere brute aanslag stukje bij beetje weg?
    Wonderlijk!

Maar inderdaad zeg, wat een heerlijke gitaar om naar te kijken (en waarschijnlijk ook om op te spelen). Voor dit soort gevallen is de term 'mojo' uitgevonden. En deze gitaar heeft daar bakken van. Prachtig!
    de LG2 was idd al zo "ingespeeld" wanneer ik ze kocht ik ben er een beetje voorzichtiger mee

Senior Member

Standaard

hi dries, wat jaar is de strat?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kapepper Bekijk bericht
    hi dries, wat jaar is de strat?

Is een Fender 70's RI

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door driesvanderheyden Bekijk bericht
    Wow, indrukwekkend!
    Die Strymon is ook een vet pedaal.
    Geen Fuzz?
    Nope, zit er wel 's over te denken, maar ik ben meer van de strakke rock/metal-sounds vooralsnog.
    Sommige fuzzes klinken echter wel gaaf, heb ik al ontdekt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Verdomme Henri, dit is ook niet bepaald vies! Je bent behoorlijk voorzien (om me maar eens mild uit te drukken).
    Thx. Ja, ik mag zeker niet klagen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Nope, zit er wel 's over te denken, maar ik ben meer van de strakke rock/metal-sounds vooralsnog.
    Sommige fuzzes klinken echter wel gaaf, heb ik al ontdekt.
    Inderdaad, zit heel veel verschil in!
    Jullie hebben een Nederland een wonder dokter zitten => Dr No.
    Zijn KaFuzz vind ik persoonlijk echt super!

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daniel Dudink Bekijk bericht
    Tnx voor de clarification Orpheo en de verduidelijkende vergelijkingen met rode wijnen wat ws een andere hobby van je is ;-) prachtig dat je die details beschrijft!
    Ben nog vrij beginnende speler maar begin steeds meer de zin en verdieping van al die verschillende merken en modellen te begrijpen ckr nu ik ook op wat duurdere gitaren speel. Aan de andere kant ben ik btje van de no-nonsense en denk ik simpel dat men met een 1 lkkr bespeelbare gitaar samen met al die legio effecten toch ook wel al die sound kan creëren.....al wordt dat voor akoestisch moeilijk ntl. Maar nogmaals ben nog beginner maar wel benieuwd naar alles ook al zie je soms door het merken- en modellenbos de gitaar niet meer :-P
    oh ja hoor, ik kan rustig een van de gitaren pakken en daar een hele set op spelen, ongeacht de stijl die ik wil. Maar ik heb liever deze gitaren dan kunst langs de muur. En: ik gebruik geen pedalen. helemaal niks. Vind er helemaal niks aan.

Verder: klopt. Ik ben een enorme wijn-fanaat. hoe langer het duurt en hoe ouder ik word, hoe meer ik terugzak naar de leukere cru's uit Frankrijk en ik mijn heil zoek in Nieuw-Zeelandse wijnen. de rest interesseert me zo weinig! :P

Senior Member

Standaard

Ach, alles is goed weg te spoelen met een Hertog Jan zullen we maar zeggen.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten