Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1238 van 1797 EersteEerste ... 238738113811881228123612371238123912401248128813381738 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 12.371 t/m 12.380 van 17961

Standaard

Volgens mij is net de advertentie aangepast. Jammer, nu is de grap eraf
    My Róisín Dubh is my one and only true love

Senior Member

Standaard

Is het nu een '75 Fender strat geworden? In dat geval leest ie mee hoor!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest Bekijk bericht
    uuh wel
    jij koopt een replica
    de 3de koper wordt 99% zeker opgelicht en is haar/zijn geld kwijt omdat hij/zij denkt een waarde vaste merkgitaar in handen te hebben
    dus opzouten met de met die decals
    .......... die gasten
    Nogmaals: een replica hoeft niet voorzien te zijn van een decal. Het was in dit geval ook niet duidelijk of er een decal op de gitaar zat, terwijl toch alvast de pek en veren te voorschijn werden gehaald. Dat vind ik al even onkies.

Die 99% lijkt me ook schromelijk overdreven. Het risico is echter wel aanwezig, reden waarom ook ik het geen pas vind geven om een merkdecal te plakken op een gitaar waar deze niet op thuishoort. Bovendien: als het een goede gitaar is (en zoals niet zelden wordt geroepen "beter dan het origineel!"), waarom zou je er dan nog een Fender/Gibson stickertje op willen plakken?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Agent_Smith Bekijk bericht
    Volgens mij is net de advertentie aangepast. Jammer, nu is de grap eraf
    Hij moet de tekst in de advertentie dan ook nog even aanpassen...
    Turn it up • Bring the noise

Standaard

@ bat

er zit wel degelijk een decal op
    http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr
    kijk eens op z'n facebook pagina
    ken je lachen

99 % ok maar de kans is groot

wat ik me nou afvraag waarom mensen een fender/gibson stikker op een niet fender/gibson willen hebben ??

volgens mij is die vraag niet te beantwoorden zonder kut smoezen aan te komen.......................

vraag me af wat er op dit forum gebeurd als er iemand Haar of de gier decalls gaat plakken op gitaren
    Laatst gewijzigd door jannest; 19 november 2013 om 16:32

Senior Member

Standaard

Er is via dit forum al wel eens iemand betrapt op het voorzien van een strat van een Haar decal...
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

was toch gewoon een replica niks aan de hand toch ??

Senior Member

Standaard

@ bat

er zit wel degelijk een decal op
    http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr
    kijk eens op z'n facebook pagina
    ken je lachen
    Mijn opmerkingen gingen over de gitaar van racerookie. Racerookie werd zowat aan de schandpaal genageld, omdat ie een nepfender met fender logo zou hebben besteld. Terwijl dat laatste helemaal niet duidelijk was.

was toch gewoon een replica niks aan de hand toch ??
    Lees nou eens eerst aar een discussie over gaat voordat je als een ongeleid projectiel alle kanten op schiet. Zowel fender als haar decals op een gitaar waarop die niet thuis horen, wordt over het algemeen niet gewaardeerd op dit forum.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    Mijn opmerkingen gingen over de gitaar van racerookie. Racerookie werd zowat aan de schandpaal genageld, omdat ie een nepfender met fender logo zou hebben besteld. Terwijl dat laatste helemaal niet duidelijk was.

Lees nou eens eerst aar een discussie over gaat voordat je als een ongeleid projectiel alle kanten op schiet. Zowel fender als haar decals op een gitaar waarop die niet thuis horen, wordt over het algemeen niet gewaardeerd op dit forum.
    sommigen hebben het hier over replicas en dan bedoelen een niet merk gitaar met stikker
    srry i lees echt wel goed
    maar bij fender en gibson hebben mensen daar minder moeite mee dan ploeterende hollandse gitaarbouwers

en wat die gitaar van RR betreft ga ik er van uit dat hij toch echt een echte heeft ontvangen

Senior Member

Standaard

Nou ik zou je toch adviseren nog eens goed te lezen (bij dit topic zou je bijvoorbeeld aan het begin kunnen beginnen, dan krijg je wel een beeld van hoe men hier over het algemeen tegen niet-merk gitaren met een merkdecal aan kijkt, inclusief mijn mening die je denk ik zal verrassen). Ik ben er wel even klaar mee, ik begin in herhaling te vallen en dring geloof ik niet echt door. Zal wel aan mij liggen.

Standaard

ik begin in herhaling te vallen en dring geloof ik niet echt door. Zal wel aan mij liggen.
    daar heb ik ook last van

Ik vind de decals op zich geen probleem,als de verkoper het maar aangeeft als niet echt
    woorden raceroekie
    Laatst gewijzigd door jannest; 19 november 2013 om 17:04

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten