Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1233 van 1797 EersteEerste ... 233733113311831223123112321233123412351243128313331733 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 12.321 t/m 12.330 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nickofzo Bekijk bericht
    Dit is geen oplichter, hij vermeldt bij die Gibson dat het een imitatie is. Al vind ik 750 eu voor zo'n gitaar teveel. Voor een replica vind ik dat je hooguit 350 eu moet neertellen, en dan moet het een goed afgewerkte en bespeelbare plank zijn.
    Ik zag ook deze voorbijkomen:

http://link.marktplaats.nl/741845919

Bieden vanaf 750 euro, grapjas! En een epiphone met een long-tenon neck, beetje ongeloofwaardig want ik ken geen enkele epi lp ook de elite serie niet die een doorlopende hals door de body heeft. Prul en welke mafkees trapt hier in?
    Ik zeg: opsporen die man en minimaal 1 vinger afhakken en als hij de gitaar helemaal niet heeft, hand verwijderen, zodat iedereen ziet dat dit een oplichter is.

Senior Member

Standaard

Ik zie op die Facebookpagina bijvoorbeeld een Richie Sambora Strat voorbijkomen met een Fender decal prominent in beeld op de foto's. Maar nergens de vermelding dat het geen echte Fender is.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

mijn orville heeft wel een long neck tenon (niet te verwarren met doorlopende neck, de tenon eindigt in de neckpickup cavity) en eerlijk gezegd zijn deze gitaren heel goed en qua constructie (als je de poly lak even negeert) stuk dichter bij 57 lp's dan de gibbies, eur750 is een goede prijs voor deze gitaren

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Dit is geen oplichter, hij vermeldt bij die Gibson dat het een imitatie is. Al vind ik 750 eu voor zo'n gitaar teveel. Voor een replica vind ik dat je hooguit 350 eu moet neertellen, en dan moet het een goed afgewerkte en bespeelbare plank zijn.
    Ik zag ook deze voorbijkomen:

http://link.marktplaats.nl/741845919

Bieden vanaf 750 euro, grapjas! En een epiphone met een long-tenon neck, beetje ongeloofwaardig want ik ken geen enkele epi lp ook de elite serie niet die een doorlopende hals door de body heeft. Prul en welke mafkees trapt hier in?
    Ik zeg: opsporen die man en minimaal 1 vinger afhakken en als hij de gitaar helemaal niet heeft, hand verwijderen, zodat iedereen ziet dat dit een oplichter is.
    life sucks and then you die

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    mijn orville heeft wel een long neck tenon (niet te verwarren met doorlopende neck, de tenon eindigt in de neckpickup cavity) en eerlijk gezegd zijn deze gitaren heel goed en qua constructie (als je de poly lak even negeert) stuk dichter bij 57 lp's dan de gibbies, eur750 is een goede prijs voor deze gitaren
    Als dit waar is, geloof ik je direct. Maar deze advertentie heeft te mooie foto's op een witte achtergrond, dus komt op mij fishy over. Als het een echte advertentie was geweest, had de adverteerder foto's gemaakt van de gitaar thuis of in z'n eigen oefenruimte. En orvilles doen echt meer dan 750 eu tweedehands. Er stond laatst een lp custom voor 1100 op gitaarmarkt.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

ja dat de advertentie een beetje fishy is geloof ik wel, foto's zijn iets te mooi , (wat niet uitsluit dat de verkoper mooie foto's kan maken) ik reageerde meer op de gitaar (en mijn orville koste usd 550 een paar maanden terug maar wel exclusief verzendkosten uit japan )
    Laatst gewijzigd door fred dons; 16 november 2013 om 10:38

Senior Member

Standaard

die foto's zijn gemaakt bij de adverteerder thuis denk ik, alleen heeft ie zijn (beperkte) photoshop vaardigheden erop losgelaten

Senior Member

Standaard

Mmmm oké, toch zou ik deze niet kopen, slecht gevoel bij deze advertentie. Wil je zeker weten zou ik een orville uit Japan invoeren ben je misschien net zoveel kwijt maar dan weet je zeker dat je de juiste gitaar hebt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht

Jammer dat mijn Orville net zo goed in elkaar zit als een Gibson en daarom een vervelende neck-crack heeft die gerepareerd moet worden met splines. Erg weinig materiaal bij de neck-kop verbinding door een grote trussrod schroef. Voor de rest ben ik er giga blij mee
    Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
    Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

ja wat dat betreft mogen ze wel iets minder authentieker

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    die foto's zijn gemaakt bij de adverteerder thuis denk ik, alleen heeft ie zijn (beperkte) photoshop vaardigheden erop losgelaten
    Kijk ook even naar de foto met de beschadigingen. Niet bepaald foto's die je van een chinese bulknepperdaanbieder plukt…

Het is een apart verhaal. Best veel geld ook om een gokje over te wagen (hij is duurder dan m'n echte Gibson Studio nieuw was).
    Turn it up • Bring the noise

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten