Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 17 van 17 EersteEerste ... 7151617
Weergegeven resultaten: 161 t/m 170 van 170
  1. #161

    Standaard

    Ik snap het wel, ik wil dezelfde auto als jenson button! En als ik dan bijna net zo snel kan, ben ik echt heel blij.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  2. #162
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door onrust nv Bekijk bericht
    Ik snap sowieso niet waarom je een gitarist gaat imiteren met spullen, je kan toch veel beter gewoon je EIGEN sound ontwikkelen.
    Een goede vriend van me heeft een identieke pedalboard als de gitarist van rage against the machine. En ook bijna dezelfde sound, tja....ik snap dat niet.
    Die negatieve benadering ligt volledig aan je eigen perceptie; ik heb hier nog niemand gelezen die precies die sound wil hebben. Alleen geïnteresseerden die benieuwd zijn naar hoe hij die sound krijgt.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  3. #163
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2010
    Locatie
    Industriële werkplaats loods 6.7
    Berichten
    3.750

    Standaard

    Maar wat ik hier in het forum lees is dat die triggerfinger gitarist gewoon speelt op wat hij op dat moment voor hem heeft liggen, dan lijkt mij dit topic sowieso niet echt voor de hand liggend. Ik zeg trouwens niet dat ik het 'n negatief iets vind, ik zeg alleen dat ik't niet snap. Omdat ik zelf enorm verslaafd ben aan't tweaken met effecten, en zelf sounds te ontdekken(geeft een enorme kick als je een supersound heb gevonden).
    ONRUST NV
    De multi industriële muziekfabrikant
    onverstaanbaar helder zonder meer
    Vroeger, toen de knaken nog van hout waren en de pliesie nog op varrekens reed

  4. #164
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Standaard

    Dan heb je te selectief gelezen. Voor enkele festivals doen ze er niet moeilijk over; waar het kan gebruiken ze eigen backline en daar willen ze nog wel eens van veranderen. Juist dat maakt het interessant. Er zijn genoeg gitaristen die het wiel niet willen uitvinden of op het wiel van een ander willen door ontwikkelen. Ik gebruik, los van Triggerfinger, ook wel eens een wat lager gestemde full hollow Gretsch en ook over een relatief cleane amp met wat pedalen en dan herken ik daar wel aspecten van. Dan ben ik ook wel geïnteresseerd in wat -ie verder gebruikt, al was het maar omdat ik benieuwd ben hoe hij zo weinig feedback krijgt. Tot nu toe lijkt dat vooral aan de gitaar te liggen en de plaatsing van de amps (maar dat ligt voor de hand)
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  5. #165
    vinni
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tidalwave_sideburns Bekijk bericht
    Grappig dat die spullen die ze gebruiken nauwlettend in de gaten gehouden wordt, terwijl het de heren zelf niet bijster veel kan schelen waar ze op spelen. Ik hou daar wel van, niet teveel mierenneuken over spullen. Nog een reden waarom Triggerfinger een ontzettend gave band is.
    Tjaha....

    De heren van TF hebben zooooveel mooie spullen....mierenneuken is er voor hun zeker niet bij.
    Ze pakken meteen wat anders.....

    Vinni

  6. #166
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2009
    Locatie
    Venus
    Berichten
    2.169

    Standaard

    *Bump*

    TF is in de studio in LA om nieuwe nummers op te nemen en heeft dit plaatje gepost (op hun FB pagina) met de pedalen waar Ruben mee mag spelen:

    Mooie spullen, maar kun je ook een beetje spelen?

  7. #167
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Standaard

    Ah, AF9, hoop dat we die gaan terughoren. Wat een heerlijk ranzige envelope is dat, past perfect bij zijn sound!
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  8. #168
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2010
    Locatie
    's-Hertogenbosch
    Berichten
    711

    Standaard

    Voor wie geïnteresseerd is: Deze maand een interview en een rig rundown in de Gitarre & Bass (die eindelijk weer bij mij in de buurt verkrijgbaar is!...)
    Who needs a signature?

  9. #169
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2009
    Locatie
    Venus
    Berichten
    2.169

    Standaard

    Laatst gewijzigd door driftkop; 15 november 2013 om 00:00

  10. #170
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Standaard

    Goed hè? Hij heeft wel echt fantastische gitaren.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top